Skip to main content

Πώς θα λειτουργούν τα ΚΕΠ στον δήμο Θεσσαλονίκης έως τον Αύγουστο

Για την αποφυγή αναμονής εκτός των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών ο Δήμος Θεσσαλονίκης συστήνει στους πολίτες να προσέρχονται στα ΚΕΠ κατόπιν ραντεβού.

Από τη Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Θεσσαλονίκης γίνεται γνωστό ότι σε εφαρμογή σχετικής εγκυκλίου τα ΚΕΠ έως και τις 27/08/2021 θα εξυπηρετούν τους πολίτες καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), από τις 7.30 το πρωί έως τις 3.00 το μεσημέρι, πλέον και χωρίς ραντεβού για όλες τις διαδικασίες. Η εξυπηρέτηση, ωστόσο, θα γίνεται με προτεραιότητα στα ραντεβού.

Επίσης ανακοινώνεται ότι ισχύουν περιοριστικά μέτρα ενός ατόμου (υπαλλήλου ή πολίτη) ανά 16 τ.μ. εντός των ΚΕΠ για αποφυγή συνωστισμού. Για την αποφυγή αναμονής εκτός των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών ο Δήμος Θεσσαλονίκης συστήνει στους πολίτες να προσέρχονται στα ΚΕΠ, αφού έχουν κλείσει ραντεβού. Οι πολίτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού:

    είτε μέσω της πλατφόρμας rantevou.kep.gov.gr
    είτε μέσω τηλεφωνικής προσυνεννόησης στα τηλέφωνα των ΚΕΠ του Δήμου Θεσσαλονίκης, που είναι:

    ΚΕΠ Αγγελάκη 4, κέντρο, τηλ. 231-331-6440
    ΚΕΠ Λαγκαδά 59, Ξηροκρήνη, τηλ. 231-350-1040
    ΚΕΠ Θεοφίλου 25, Ανω Πόλη, τηλ. 231-331-8392
    ΚΕΠ Μάρκου Μπότσαρη 63-65, τηλ. 231-331-6330
    ΚΕΠ Μουστακλή 1, Τριανδρία, τηλ. 231-331-6360.