Skip to main content

Προσφορές μέχρι και 70% στην αγορά της Θεσσαλονίκης

Αναγνωριστικές βόλτες από τους καταναλωτές - Βαρόμετρο για την αγορά η Κυριακή 4 Νοεμβρίου, οπότε θα παραμείνουν ανοιχτά τα καταστήματα

Αναγνωριστικές βόλτες, περιορισμένες σακούλες διερχόμενων καταναλωτών και μεγάλα ποσοστά μείωσης τιμών συνθέτουν την πρώτη ημέρα του 10ημέρου των φθινοπωρινών εκπτώσεων. Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι τις 10 Νοεμβρίου και αποτελούν, όπως λένε καταστηματάρχες, πρώτης τάξεως ευκαιρία για ψώνια και μάλιστα σε πολύ χαμηλές τιμές για μεγάλη γκάμα προϊόντων.  

Ήδη από τις προηγούμενες ημέρες οι αλυσίδες ενδυμάτων και καλλυντικών ξεκίνησαν μία σειρά προωθητικών ενεργειών αποστέλλοντας sms, μηνύματα μέσω viber, αλλά και e-mails προκειμένου να ενημερώσουν το καταναλωτικό κοινό για τις προσφορές που ξεκινούν.

Οι έμποροι εμφανίζονται για μία ακόμη χρονιά αποφασισμένοι να δελεάσουν τους καταναλωτές με γενναίες προσφορές. Είναι ενδεικτικό πως σε κάποια καταστήματα, σε επιλεγμένα είδη, η μείωση των τιμών όταν πρόκειται για ενδύματα κυμαίνεται από 30% έως και 70% ,ενώ στα υποδήματα και στις τσάντες από 20% έως  50%.  Με μειωμένες τιμές έως και 50% πωλούνται καλλυντικά και αρώματα. Σημαντικές εκπτώσεις τιμών προσφέρουν και οι αλυσίδες οικιακών συσκευών, με αποτέλεσμα συγκεκριμένα μοντέλα προϊόντων, όπως πχ. τηλεοράσεις, να πωλούνται στη μισή τιμή.



Όπως εξηγεί μιλώντας στη Voria.gr ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης «είναι δύσκολο να εξάγουμε συμπεράσματα από την πρώτη ημέρα των προσφορών. Στο τέλος του 10ημέρου θα κάνουμε «ταμείο». Ωστόσο, είθισται, τα δεκαήμερα προσφορών να είναι αποδοτικά για τις επιχειρήσεις  και δη οι ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου. Βαρόμετρο πάντως θα αποτελέσει και η Κυριακή, 4 Νοεμβρίου καθώς τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά».



Οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι προσεκτικοί

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της  η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, είναι επιβεβλημένη η ευκρινής αναγραφή της παλιάς και νέας τιμής, ενώ σημειώνεται ότι σε περίπτωση παραπλανητικών ή ανακριβών εκπτώσεων, επιβάλλεται πρόστιμο.

Όπως αναφέρει η γγ, «σύμφωνα με τον κώδικα δεοντολογίας για την προστασία του καταναλωτή κατά τις προσφορές, τις εκπτώσεις και τις προωθητικές ενέργειες», οι υπεύθυνοι των σημείων πώλησης θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, με κάθε πρόσφορο τρόπο, είτε αμέσως, είτε εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος που τάσσεται από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Οι πρακτικές επικοινωνίας μειωμένης τιμής διενεργούνται υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα και προαιρετικά σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα.

Σε περίπτωση που οι εκπτώσεις είναι ανακριβείς, ή παραπλανητικές ως προς το ποσοστό τους ή ως προς την ακρίβεια των αναγραφόμενων τιμών ή ως προς την ποσότητα των προσφερόμενων με έκπτωση προϊόντων ή ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση, επιβάλλεται σε βάρος των υπευθύνων πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ, ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα της παράβασης. Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το πρόστιμο αυξάνεται στο 3% του ετήσιου κύκλου εργασιών της συγκεκριμένης επιχείρησης».