Skip to main content

Πρόστιμο 250.000 ευρώ σε κατάστημα με κινητά για εξαπάτηση πολιτών

Βαριά καμπάνα σε κατάστημα εμπορίας κινητών τηλεφώνων που παραπλανούσε τους καταναλωτές επέβαλε το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ στο ηλεκτρονικό κατάστημα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας Mobile Point επέβαλε κατόπιν διερεύνησης πλήθους καταγγελιών καταναλωτών η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων για παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή.

Ειδικότερα, οι παραβάσεις αφορούσαν σε:

  • Μη παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων παρά την καταβολή του τιμήματος.
  • Μη επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές μετά την ακύρωση της σύμβασης.
  • Παροχή εσφαλμένης πληροφόρησης σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων.
  • Παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς τις δεσμεύσεις της επιχείρησης για επιστροφή των χρημάτων.
  • Παραπλάνηση των καταναλωτών σε σχέση με το δικαίωμα υπαναχώρησης στις συμβάσεις από απόσταση.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, σημειώνεται ότι, στο πλαίσιο ελέγχου παρόμοιων καταγγελιών καταναλωτών, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έχει επιβάλει χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 1.210.000 ευρώ σε 9 ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας, τα οποία, εν μέσω πανδημίας, προέτρεπαν στην αγορά προϊόντων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό και δεν εκτέλεσαν τις παραγγελίες αν και εισέπραξαν το τίμημα.

Οι καταναλωτές που εντοπίζουν παρόμοια φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, καλούνται να υποβάλουν την καταγγελία τους στην γραμμή καταναλωτή 1520 καθώς και στην ηλεκτρονική διεύθυνση 1520@efpolis.gr, προκειμένου να τύχουν άμεσης διερεύνησης.