Skip to main content

Σε μια διαφορετική WTM συμμετείχε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης

Σε online συναντήσεις αναδείχθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η Θεσσαλονίκη, και παρουσιάστηκαν όλα τα σημεία ενδιαφέροντος.

Στη διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market Virtual συμμετείχε με διαδικτυακές επαγγελματικές συναντήσεις ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, στο πλαίσιο του προγραμματισμού των δράσεων προβολής της Θεσσαλονίκης και της αναγκαιότητας προσαρμογής όλων στις απαιτήσεις της νέας εποχής.

Στις συναντήσεις αναδείχθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η πόλη της Θεσσαλονίκης, και παρουσιάστηκαν όλα τα σημεία ιστορικού, πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος.

Στις επαγγελματικές συναντήσεις συμμετείχε εκπρόσωπος του τμήματος Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Ιδιαίτερα θετικά ήταν τα μηνύματα για τη Θεσσαλονίκη από την ABTA (the Association of British Travel Agents) καθώς οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ψάχνουν για νέους προορισμούς και η Θεσσαλονίκη αποτελεί έναν προορισμό - πρόκληση.

Η διεθνής έκθεση τουρισμού World Travel Market Virtual, είναι η αναγκαία εξέλιξη της WTM που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Λονδίνο και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον της τουριστικής αγοράς όλου του κόσμου.

Η World Travel Market Virtual αποτέλεσε μια από τις πιο σοβαρές προσπάθειες επικοινωνίας της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς από την έναρξη της πανδημίας, τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.