Skip to main content

Σήμερα η συντονιστική σύσκεψη για την παραχώρηση έργου ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ

Ο ΟΣΕΘ συγκαλεί συντονιστική σύσκεψη για να συζητηθούν και να επιλυθούν τα θέματα και οι λεπτομέρειες που προκύπτουν από την παραχώρηση έργου του ΟΑΣΘ

Συντονιστική σύσκεψη μεταξύ του ΟΑΣΘ, της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και των εργαζομένων συγκαλεί στα γραφεία του ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) σήμερα Δευτέρα 27 Ιανουαρίου στη 1 το μεσημέρι.

Στόχος της σύσκεψης, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού, είναι να συζητηθούν και να επιλυθούν τα θέματα και οι λεπτομέρειες της υλοποίησης της επερχόμενης συνεργασίας των παραπάνω φορέων ενόψει της έναρξης του έργου παροχής αστικής συγκοινωνίας του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. (μαζί με τα ΚΤΕΛ ΣΕΡΡΩΝ, ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ και ΚΙΛΚΙΣ) σε (25) νέες βασικές γραμμές της Θεσσαλονίκης.

Όπως είναι γνωστό, με εγκρίσεις του ΟΣΕΘ και απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα. Αχ. Καραμανλή οριστικοποιήθηκαν στις 31.12.2019 τα δρομολόγια και διασφαλίστηκαν ήδη οι πόροι για την παροχή του έργου. Ο ΟΣΕΘ ενέκρινε σχέδιο σύμβασης που προβλέπει εξυπηρέτηση στο 100% της ζήτησης από την ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. και ανέρχεται στο ύψος των 22.320.000 ετησίως (μαζί με τον ΦΠΑ). Η σύμβαση αυτή προβλέπει ρητά και την πλήρη διασφάλιση εργασιακών θεμάτων των εργαζομένων του ΟΑΣΘ και βρίσκεται ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο εδώ και μία εβδομάδα προς τελική έγκριση.

Στη σύσκεψη που συγκαλείται την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να τεθούν επί τάπητος θέματα συνεργειών, προσαρμογής προγραμμάτων, κοινής χρήσης χώρων, της αναγκαίας επιμόρφωσης και εξοικείωσης των οδηγών, σταθμαρχών και τεχνικών των φορέων ενόψει των (2300) επιπλέον δρομολογίων που θα αναλάβει καθημερινά το ΚΤΕΛ.

Τέλος, αναμένεται να διευθετηθούν τεχνικές λεπτομέρειες αρμοδιοτήτων για την υλοποίηση (ιστοί, αναγκαία μικροέργα) και εποπτεία του ΟΣΕΘ και των ελεγκτικών οργάνων, την ετοιμότητα οχημάτων, την αμεσότητα ενημέρωσης των επιβατών για τυχόν αλλαγές, την ασφάλεια κίνησης, των χώρων αμαξοστασίων, της λειτουργίας τηλεματικής, των μηχανημάτων έκδοσης και ακύρωσης εισιτηρίων και της τελικής συμβατότητας συστημάτων των παρόχων του έργου.

Ταυτόχρονα, θα συζητηθεί το άμεσο θέμα της κατανομής των 65 περίπου οχημάτων του ΟΑΣΘ που θα αποδεσμευτούν μετά την έναρξη υλοποίησης της συμφωνίας με τα ΚΤΕΛ, ανά γραμμή, τερματικό σταθμό και σταθμαρχείο για την άμεση ενίσχυση και ανάταξη δρομολογίων της «καθαρά» αστικής περιοχής Θεσσαλονίκης.