Skip to main content

Σωματείο Καπνοπωλών: Τι έγινε στο πρώτο Πανελλαδικό Σεμινάριο

Τα μέλη του Σωματείου είχαν την ευκαιρία να πάρουν χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές για τις μοντέρνες τεχνικές του Marketing και του Merchandising

Το πρώτο Πανελλαδικό Σεμινάριο Marketing και Merchandising διοργάνωσε την Τετάρτη 10 Οκτωβρίου το Σωματείο Καπνοπωλών, Ψιλικών και Περιπτέρων Μακεδονίας σε συνεργασία με το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, δεκάδες μέλη του Σωματείου και του ΕΕΘ είχαν την ευκαιρία να πάρουν χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές για τις μοντέρνες τεχνικές του Marketing και του Merchandising, όπως και για τεχνικά και διαδικαστικά ζητήματα μίας τυπικής μικρομεσαίας επιχείρησης (στοκάρισμα προϊόντων στο καπνοπωλείο, περίπτερο, mini market και ψιλικατζίδικο, απαιτήσεις πελατών, νέες τάσεις του marketing,  κανόνες τοποθέτησης προϊόντων και άλλα).

Ανοίγοντας το σεμινάριο, ο Πρόεδρος του Σωματείου Καπνοπωλών, Ψιλικών και Περιπτέρων Μακεδονίας και Οικονομικός Επόπτης του Ε.Ε.Θ. , Κώστας Ιακώβου τόνισε ότι αυτό διοργανώθηκε στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας τόσο του Σωματείου όσο και του Επιμελητηρίου για παροχή δωρεάν έγκυρης και πλήρους ενημέρωσης προς τα μέλη τους για όλα τα λειτουργικά θέματα μίας μικρομεσαίας επιχείρησης. «Με τον τρόπο αυτό πιστεύουμε ότι επιτελούμε το ρόλο μας, δηλαδή να βρισκόμαστε διαρκώς στο πλευρό των συναδέλφων μας», τόνισε ο κ. Ιακώβου.

Πέραν του θεωρητικού μέρους, με εισηγήσεις και παρουσιάσεις, το σεμινάριο συμπεριελάμβανε βιωματικές ασκήσεις και προβολή DVD-role playing.

Οι συμμετέχοντες διάλεξαν οι ίδιοι τις θεματικές ενότητες, συμπληρώνοντας ένα ερωτηματολόγιο, ενώ έλαβαν και ονομαστική βεβαίωση παρακολούθησης, από το ΚΕΚ Εκπαιδευτική Παρέμβαση.

Εισηγήτρια ήταν η ιδιοκτήτρια της KPR Consulting, Ρούλα Κωτούδη.

Παρεμβάσεις έκαναν και στελέχη των εταιριών «Παπαστράτος», «Japan Tobacco International», «Imperial Tobacco», «British Tobacco», «Καπνοβιομηχανία Καρέλια Α.Ε.» και «3Ε».