Skip to main content

ΟΑΣΘ: Στόχος τα 400 λεωφορεία στο τέλος του έτους, λέει ο Σπανός

Το νωρίτερο που μπορούμε να περιμένουμε για ένα καινούριο λεωφορείο είναι ένας χρόνος, είπε ο CEO του ΟΑΣΘ. Από 1η Ιανουαρίου οι γραμμές στα ΚΤΕΛ.

Για να παραλάβουμε ένα καινούργιο λεωφορείο θα χρειαστεί να περιμένουμε το λιγότερο έναν χρόνο, είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σπανός, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό FOCUS FM, τονίζοντας, παράλληλα, ότι έχουν αρχίσει προκαταρκτικές διαδικασίες «για να δούμε τι λεωφορεία χρειαζόμαστε, διαδικασίες για λύσεις άμεσης εφαρμογής».

Ερωτηθείς για το δημοσίευμα της Voria.gr και το φέσι που άφησε η προηγούμενη διοίκηση του Οργανισμού, ο κ. Σπανός απέφυγε να σχολιάσει περαιτέρω και αρκέστηκε να επαναλάβει το περιεχόμενο της τελευταίας ανακοίνωσης του ΟΑΣΘ που καταφερόταν εναντίον του Στ. Παππά. «Εάν διαπιστωθούν ευθύνες, προφανώς και θα αναζητηθούν. Αλλά δεν είναι αυτό πρώτη προτεραιότητα, πρώτη προτεραιότητα είναι η βελτίωση στους δρόμους», είπε σε άλλο σημείο.

«Δεν χρειάζεται να αναφερθεί κάτι... Έχουμε πιο σοβαρές δουλειές να ασχοληθούμε αυτή την στιγμή, το κυριότερο είναι το πλήθος των λεωφορείων που είναι στους δρόμους», δήλωσε, ενώ αποκάλυψε πως η τωρινή διοίκηση παρέλαβε 213 λεωφορεία τα οποία, με τη συντήρηση και των παλιών, έφτασαν τα 330. Ωστόσο, όπως είπε, ακόμη και αυτή η αύξηση δεν είναι ικανοποιητική. «Στόχος είναι τα 380-400 μέχρι τέλος του έτους», υπογράμμισε και πρόσθεσε:

«Λειτουργούμε σήμερα το 65%. Προσπαθούμε με κάθε μέσο να πετύχουμε αύξηση των λεωφορείων, διορθώνοντας τα παλιά».

Ερωτώμενος για το εάν η Θεσσαλονίκη θα δει σύντομα καινούργια λεωφορεία, απάντησε: «Δεν υπάρχει προγραμματισμός καινούργιων λεωφορείων, η προηγούμενη διοίκηση δεν πήρε μέρος στον διαγωνισμό για την απόκτηση νέων, ούτε εμείς έχουμε δηλώσει ακόμη συμμετοχή. Το νωρίτερο που μπορούμε να περιμένουμε για ένα καινούριο λεωφορείο είναι ένας χρόνος».

«Η προηγούμενη διοίκηση είναι σαφές ότι δεν προχώρησε σε διαγωνισμό για καινούργια λεωφορεία», συμπλήρωσε.

Όπως είπε, για να ξεκινήσει ένας τέτοιος διαγωνισμός χρειάζεται πολύ καλή προετοιμασία. «Δεν είναι κάτι που μπορεί να λύσει το πρόβληματα άμεσα», σημείωσε.

Και συνέχισε: «Έχουν ξεκινήσει προκαταρκτικές διαδικασίες, για να δούμε τι λεωφορεία χρειαζόμαστε, για λύσεις άμεσης εφαρμογής. Προφανώς, στον προγραμματισμό μας πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι κάποια στιγμή θα ξεκινήσει και το μετρό».

Εκτίμησε, τέλος, ότι από την 1η Ιανουαρίου του νέου έτους θα ξεκινήσουν από τα ΚΤΕΛ τα δρομολόγια σε γραμμές που θα παραχωρήσει ο ΟΑΣΘ.