Skip to main content

Τα πλεονεκτήματα Θεσσαλονίκης-Χαλκιδικής σε γερμανικά tour operators

Παρουσίαση των δύο πόλεων σε σαράντα εκπροσώπους γερμανικών tour operators, στο πλαίσιο της επανεκκίνησης του τουρισμού.

Τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική με το «αδιαμφισβήτητο ατού της ασφαλούς χώρας» παρουσίασαν σε 40 εκπροσώπους των μεγαλύτερων tour operators της Γερμανίας οι επικεφαλής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, του δήμου Θεσσαλονίκης και του Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής με υποστηρικτή τον ΕΟΤ στο πλαίσιο του FVW workshop Thessaloniki Halkidiki 2020.

Η δράση διοργανώνεται από 15 ως 20 Σεπτεμβρίου στις δύο πόλεις από το το μεγαλύτερο media τουρισμού στη Γερμανία που φέρνει κοντά τον προορισμό με decision makers, έχοντας ένα σημαντικό δίκτυο διανομής με tour operators και retailers ενώ βρίσκεται σε επαφή με 10.000 ταξιδιωτικά πρακτορεία.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Grand Hotel Palace στην αίθουσα «Βούλα Πατουλίδου» από τον Γενικό Γραμματέα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Δημήτρη Φραγκάκη, την Αντιπεριφερειάρχη και Πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Βούλα Πατουλίδου, την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Τουρισμού Μαρία Καραγιάννη και τον Πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής Γρηγόρη Τάσιο με συντονιστή τον αρχισυντάκτη Klaus Hildebrand της FVW.



Απευθυνόμενη στους 40 Γερμανούς Tour Operators η κ. Πατουλίδου τόνισε πως η συγκεκριμένη δράση είναι υψίστης σημασίας, επειδή είναι πρώτη που πραγματοποιείται στη Μητροπολιτική Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική βάζοντας τα θεμέλια για την μετα Covid-19 εποχή.

Χρησιμοποιώντας τον συμβολισμό του μύθου της Γοργόνας εξήγησε στους εκπροσώπους της Γερμανικής αγοράς πως ο λόγος που υπάρχει η Θεσσαλονίκη εδώ και 2.300 χρόνια είναι γιατί είναι μια πόλη που ξέρει να μετατρέπει κάθε δυσκολία σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Με τον διττό ρόλο της Αντιπεριφερειάρχη της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και της Προέδρου του Οργανισμού Θεσσαλονίκης, παρουσίασε την κομβική σημασία της πρωτεύουσας της Μακεδονίας αναφορικά με τη θέση της, τις υποδομές, το κλίμα, και τις θεματικές μορφές τουρισμού που έχει αναπτύξει μέχρι σήμερα. Αξιοποιώντας κάθε πλεονέκτημα της πόλης παρουσίασε, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, την οργανωμένη φιλοξενία που παρέχει στον επισκέπτη, αλλά και την ετοιμότητα και προσαρμογή που έχει επιδείξει στα νέα δεδομένα.

Το «FVW workshop Thessaloniki, Halkidiki 2020», αποτελεί σημαντική δράση για την ενδυνάμωση της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στη Γερμανική τουριστική αγορά που σαν στόχο έχει την βαθύτερη γνωριμία και ενημέρωση για τον προορισμό, τις τουριστικές υποδομές και εμπειρίες που προσφέρουν στους επισκέπτες.

Την φετινή συνάντηση διοργανώνουν ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης ο Δήμος Θεσσαλονίκης μαζί με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής σε συνεργασία με την Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, το Thessaloniki Convention Bureau και τις Ενώσεις Ξεν/χων Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής .
 
Η δράση υποστηρίζεται από τον ΕΟΤ και έχει την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.