Skip to main content

Τέσσερις διακρίσεις απέσπασε η Lidl Ελλάς στα Loyalty Awards 2021

Η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο των τέταρτων Loyalty Awards διακρίθηκε αποσπώντας τέσσερα βραβεία, ένα Gold, ένα Silver και 2 Bronze.

Με τέσσερα βραβεία, ένα Gold, ένα Silver και 2 Bronze, διακρίθηκε η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο των τέταρτων Loyalty Awards.

Ο θεσμός θεσπίστηκε, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Lidl, «με σκοπό να αναδείξει τη σημαντικότητα των προγραμμάτων και πρωτοβουλιών πιστότητας στη διατήρηση και την ενδυνάμωση των σχέσεων των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους».

Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε στη φετινή διοργάνωση των Loyalty Awards:

- Gold βραβείο στην ενότητα Best in Loyalty & Engagement - Retail  (Food, Electronics & Home Appliances) για το καλύτερο πρόγραµµα επιβράβευσης και δημιουργίας δεσμών µε τον πελάτη από επιχείρηση λιανικού εμπορίου.

- Silver βραβείο στην ενότητα Best New Product / Service Loyalty Initiative για την καλύτερη υποψηφιότητα προγράμματος επιβράβευσης για νέο προϊόν ή υπηρεσία

- Bronze βραβείο στην ενότητα Best Use of Mobile για την αξιοποίηση mobile τεχνολογιών

- Bronze βραβείο στην ενότητα Best In-house Loyalty Team για τη σύγχρονη και ευέλικτη ομάδα πίσω από το Lidl Plus που συνεισέφερε τα μέγιστα στην αύξηση της αφοσίωσης πελατών μέσω μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης, η οποία θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο.

«Το Lidl Plus αποτελεί, όχι μόνο κατ’ όνομα αλλά και στην ουσία του, ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, καθώς ανταμείβει σε εβδομαδιαία βάση τους κατόχους του, ανεξαρτήτως ποσού αγορών, με ελκυστικές εκπτώσεις σε προϊόντα ευρείας αποδοχής και όχι με ένα σύστημα συλλογής πόντων, ενώ παράλληλα προσφέρει επιπλέον ευκαιρίες οφέλους μέσω της διασκεδαστικής λειτουργίας Ξύνεις Κερδίζεις», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

«Η εταιρεία αποδεικνύει έμπρακτα ότι θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο των στρατηγικών της προτεραιοτήτων, επιδιώκοντας τη μέγιστη ικανοποίησή του», καταλήγει η ανακοίνωση.