Skip to main content

Θάσος: Ε-shop δημιουργούν οι συνεταιριστές τoυ Πρίνου με τη «Δήμητρα»

Ανοικτό για όλες τις ΚοινΣΕπ της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης το ηλεκτρονικό κατάστημα που δημιουργεί ο συνεταιρισμός «Δήμητρα».

Η «Δήμητρα», ο Αγροτικός Ελαιουργικός Συνεταιρισμός Πρίνου Θάσου, αναλαμβάνει μία αναπτυξιακή πρωτοβουλία για την προώθηση στην εσωτερική και τη διεθνή αγορά, προϊόντων και υπηρεσιών, όχι μόνο του νησιού αλλά ολόκληρης της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Πιο συγκεκριμένα, η «Δήμητρα», δημιουργεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, ένα e-shop και σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί αύριο Σάββατο, στον Πρίνο, καλεί και τις 38 Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις (ΚοινΣΕπ) της Περιφέρειας, να το γνωρίσουν και να συμμετέχουν σε αυτό, προκειμένου να βγούνε εμπορικά δυναμικά στην αγορά αξιοποιώντας ένα σύγχρονο εργαλείο πωλήσεων.

«Το e-shop είναι μία πρωτοβουλία της «Δήμητρας», ανοικτή προς άλλους φορείς και επιχειρήσεις, στο πλαίσιο της αναπτυξιακής σύμπραξης του ΤΟΠΣΑ Θάσου. Είμαστε ένας από τους οκτώ εταίρους του προγράμματος και συμβάλλουμε δημιουργώντας αυτή τη διαρκή ηλεκτρονική έκθεση προϊόντων και υπηρεσιών των ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ της περιοχής, όπου ο κάθε φορέας θα έχει το δικό του ηλεκτρονικό σταντ– ράφι», εξήγησε στη Voria.gr, ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού, Σταμάτης Βάης.

Για τη Θάσο, η ελαιοκομία είναι μία δυναμική δραστηριότητα της πρωτογενούς παραγωγής, που στηρίζεται στο θησαυρό που ακούει στο όνομα «θρούμπα Θάσου».

Στο νησί, παράγονται ετησίως περί τις 5.000-6.000 τόνους ελαιολόδου από θρούμπα και περί τους 1.000 τόνους επιτραπέζιας ελιάς.  Η ετήσια παραγωγή, ελέγχεται σε ποσοστό πάνω από 80% από τους οκτώ συνεταιρισμούς που υπάρχουν στη Θάσο και οι οποίοι έχουν περισσότερα από 2.000 μέλη, εκτίμησε ο κ. Βάης. Να σημειωθεί ότι ο συνεταιρισμός Πρίνου «Δήμητρα» έχει 800 ενεργά μέλη και είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στο νησί, μετά αυτόν στα Λιμενάρια.

Η «Δήμητρα» παράγει και βιολογικό ελαιόλαδο ενώ μεγάλο μέρος της παραγωγής των ελαιοπαραγωγών του Πρίνου, ασχολούνται με τη βρώσιμη ελιά.

Επιδίωξη της «Δήμητρας» και μέσω του e-shop, είναι η αύξηση των εξαγωγών καθώς το 80% και πλέον της τοπικής παραγωγής διακινείται στην ελληνική αγορά.