Skip to main content

Θεματικά βίντεο για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης

Η γαστρονομία, ο μνημειακός πλούτος της πόλης, η εβραϊκή κληρονομιά, η χαλαρή και νεανική ατμόσφαιρα της πόλης στο επίκεντρο των βίντεο.

Στην παραγωγή πέντε θεματικών βίντεο, για την τουριστική προώθηση της Θεσσαλονίκης προχώρησε ο δήμος Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το TCB.

Τα βίντεο χρηματοδοτήθηκαν από τη δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με τον δήμο, η γαστρονομία, ο μνημειακός πλούτος της πόλης, η εβραϊκή κληρονομιά, η χαλαρή και νεανική ατμόσφαιρα της πόλης, αποτελούν τα βασικά στοιχεία στα οποία βασίστηκε η κεντρική ιδέα και το σενάριο των πέντε παραγωγών. Μία έκτη παραγωγή, η οποία θα αφορά την καινοτόμα επιχειρηματικότητα της πόλης είναι στη διαδικασία σχεδιασμού και θα ολοκληρωθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, ο Γρηγόρης Αποστολόπουλος με την ομάδα του και ο Σάκης Γιούμπασης, καταξιωμένοι επαγγελματίες της πόλης, συνεργάσθηκαν με την ομάδα του Τμήματος Τουρισμού για το σχεδιασμό και την ολοκλήρωση των παραγωγών.

Τα πέντε βίντεο είναι ήδη δημοσιευμένα στο κανάλι του Δήμου Θεσσαλονίκης στο youtube και θα αξιοποιηθούν άμεσα για την προβολή της πόλης, μέσω των Διεθνών δικτύων που συμμετέχει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, εκθέσεων εξωτερικού, της Διπλωματίας των Πόλεων, διεθνών συναντήσεων και roadshows, αλλά και από τον κάθε ενδιαφερόμενο.

Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρο Πέγκα, το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου, χάρη στις συνέργειες και συνεργασίες που πλαισιώνουν τις πρωτοβουλίες του, κατόρθωσε μέσα στο χειμώνα να παραδώσει πέντε δυναμικά Videos για την προβολή της πόλης στο εξωτερικό. Ευχαριστεί δε θερμά, όλους τους συνεργάτες του Τμήματος για το όμορφο αποτέλεσμα και καλεί τους δημότες να χρησιμοποιήσουν και να προωθήσουν τα Videos και να αναδείξουν τη Θεσσαλονίκη.