Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Δωρεάν τεστ κορωνοϊού για τα μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου

Επίσης το ΔΣ ενέκρινε την πρόταση του Δήμου Θεσσαλονίκης για ενίσχυση του προγράμματος χριστουγεννιάτικου στολισμού της πόλης με 29.000 ευρώ.

Τη διενέργεια δωρεάν τεστ εντοπισμού της μόλυνσης Covid 19 για τα μέλη του που το επιθυμούν ενέκρινε ομόφωνα στην αποψινή του συνεδρίαση, που έγινε διαδικτυακώς, το Διοικητικό Συμβούλιο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης.

Επίσης το ΔΣ ενέκρινε την πρόταση του Δήμου Θεσσαλονίκης για ενίσχυση του προγράμματος χριστουγεννιάτικου στολισμού της πόλης με 29.000 ευρώ αλλά και τη διενέργεια διαφημιστικής καμπάνιας ευαισθητοποίησης των καταναλωτών για το διάστημα που θα ανοίξει η Αγορά.

Τα δύο πρώτα θέματα εισηγήθηκε η Επιτροπή Αγοράς, Ανάπτυξης και Συνεργασίας με την Αυτοδιοίκηση και έγιναν αποδεκτά από τα μέλη του ΔΣ. Προτεραιότητα στα τεστ θα έχουν οι επαγγελματίες που διατηρούν σε λειτουργία τα καταστήματα τους και θα ακολουθήσουν όσοι έχουν κλείσει με κρατική εντολή ή δική τους πρωτοβουλία. Σε όλους θα χορηγηθεί και μάσκα προστασίας.

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο Μιχάλης Ζορπίδης, «με τον τρόπο αυτό το ΕΕΘ στέκεται για μία ακόμη φορά στο πλευρό των μελών του προσφέροντας μία πολύτιμη υπηρεσία». Για τον στολισμό τόσο ο Πρόεδρος του ΕΕΘ όσο και πολλά μέλη του ΔΣ σημείωσαν ότι το ΕΕΘ βοηθά και ενισχύει ηθικά και υλικά τον Δήμο Θεσσαλονίκης σε κάθε του δράση που έχει σα στόχο μία πιο όμορφη και πιο ζεστή πόλη, καθώς αυτός είναι κοινός στόχος αλλά και το συμφέρον της Αγοράς και των Επαγγελματιών.

«Εμείς βοηθάμε εμπράκτως, από το υστέρημα του ταμείου μας και αυτό το σέβεται και το εκτιμά ο Δήμος και η πόλη», τόνισε ο κ. Ζορπίδης.

Επίσης το ΔΣ ενέκρινε καμπάνια κόστους 14.000 ευρώ που θα «τρέξει» στους ραδιοσταθμούς και τις ιστοσελίδες της Θεσσαλονίκης με διαφημιστικά μηνύματα, που θα αφορούν την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών και το μήνυμα ότι θα πρέπει να προτιμούν τις παραδοσιακές αγορές, το στεγασμένο και παραδοσιακό εμπόριο και τους επαγγελματίες που με ανθρωπιά και ευαισθησία στέκονται και κατά την περίοδο της Πανδημίας στο πλευρό του καταναλωτή.

Τα μηνύματα θα αρχίσουν να μεταδίδονται μόλις λήξει η Καραντίνα.

Τέλος, το ΔΣ ενέκρινε ομόφωνα τον προϋπολογισμό του 2021.