Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Εκνευρισμός στην αγορά για τα νέα μέτρα - «Θα κάνουμε τους χωροφύλακες;»

Τι λένε έμποροι για τα νέα περιοριστικά μέτρα που ανακοινώθηκαν σήμερα - Φόβοι πως ο θάνατος του… εμποράκου είναι κοντά.

Σε…νευρικό κλονισμό μοιάζει να βρίσκεται ο εμπορικός κόσμος της Θεσσαλονίκης, μετά την ανακοίνωση, λίγο νωρίτερα, από τον υπουργό Υγείας, Θάνο Πλεύρη πως από το ερχόμενο Σάββατο, σε μια προσπάθεια αναχαίτισης του κορωνοϊού, που δείχνει πιο άγριος από ποτέ τα δόντια του στη χώρα μας, θα χρειάζεται να φέρουν rapid test, όσοι ανεμβολίαστοι θέλουν να κάνουν τα ψώνια τους σε εμπορικά καταστήματα.

Διαβάστε: Rapid test παντού για τους ανεμβολίαστους εκτός από εκκλησίες, φαρμακεία, αγορές τροφίμων

Με τις προεκπτώσεις να βρίσκονται σε εξέλιξη από την 1η Νοεμβρίου, και να μην έχουν κινητοποιήσει τους Θεσσαλονικείς αναρωτιούνται πως από εδώ και στο εξής θα κινηθεί η αγορά της πόλης, που ούτως ή άλλως μοιάζει να βρίσκεται σε χειμερία νάρκη.

Για τους ανθρώπους του εμπορικού κόσμου τα νέα μέτρα σημαίνουν περεταίρω συρρίκνωση των, σχεδόν ανύπαρκτων, τζίρων τους, καθώς τονίζουν πως «κανείς δεν θα μπει στη διαδικασία να κάνει rapid test για να ψωνίσει παπούτσια ή ρούχα, που έχει τη δυνατότητα άλλωστε να τα προμηθευτεί αγοράζοντας τα διαδικτυακά».

Όλοι δηλώνουν ανήσυχοι τονίζοντας πως πολλές επιχειρήσεις του λιανεμπορίου δεν θα μπορέσουν να τα βγάλουν πέρα το δύσκολο χειμώνα που έχουμε μπροστά μας ενώ κάνουν λόγο για το θάνατο του εμποράκου που είναι… κοντά.

Αναφερόμενος στα νέα μέτρα ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης μιλώντας στη Voria.gr, τα χαρακτηρίζει «αστεία πράγματα» λέγοντας χαρακτηριστικά πως «αν θέλεις να επιβάλεις μπλόκο στους μη εμβολιασμένους το κάνεις καθολικά».

«Στο σούπερ μάρκετ, στα φαρμακεία ή στα λεωφορεία ο κορωνοϊός δεν κολλάει ενώ στα υπόλοιπα καταστήματα κολλάει και άρα οι πελάτες που δεν έχουν εμβολιαστεί θα πρέπει να φέρουν rapid test; Θα γίνουμε χωροφύλακες στα μαγαζιά μας;» αναρωτιέται ο κ. Φιλιππίδης τονίζοντας πως όλη αυτή η διαδικασία είναι ανεφάρμοστη και μοιάζει εκδικητική ενώ οδηγεί σε περαιτέρω συρρίκνωσή της, ιδιαιτέρως, μειωμένης αγοραστικής κίνησης.