Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Καμπάνια κατά των fake news με χορηγό το facebook

Δράση καινοτομίας στη Θεσσαλονίκη με μια διαφορετική ψηφιακή καμπάνια που στόχο έχει την ευαισθητοποίηση του κοινού για τις ψευδείς ειδήσεις.

Στη μάχη κατά των ψευδών ειδήσεων ρίχνεται το το Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας Νοτιοανατολικής Ευρώπης για την Ψηφιακή Επικοινωνία, το hub καινοτομίας που μετρά λίγους μήνες ζωής στη Θεσσαλονίκη.

Στο πλαίσιο της σύμπραξης του Εργαστηρίου Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με το Διεθνές Δίκτυο Επικοινωνίας Digital Communication Network, βρίσκεται στα σκαριά ένας διαγωνισμός κατάθεσης καινοτόμων προτάσεων ψηφιακής καμπάνιας.

Το Διεθνές Δίκτυο Επικοινωνίας Digital Communication Network δραστηριοποιείται σε 28 χώρες

Όπως τόνισε σήμερα σε συνέντευξη Tύπου ο διευθυντής του Κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας και επίκουρος καθηγητής του τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ Νίκος Παναγιώτου, «στόχος είναι να συγκεντρωθούν καινοτόμες ιδέες στο πλαίσιο του #IdeasInAction ώστε να δημιουργηθεί μια ψηφιακή καμπάνια που θα ευαισθητοποιήσει τον κόσμο γύρω από το θέμα των ψευδών ειδήσεων».

Μάλιστα επισήμανε ότι κομβικό ρόλο στη συγκεκριμένη καμπάνια θα παίξει ένας από τους ετέρους του Κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας, το Facebook, το οποίο αναμένεται να χρηματοδοτήσει την ιδέα για ψηφιακή καμπάνια που θα προκριθεί με μικροπιστώσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η χρηματοδότηση για την καμπάνια θα κυμαίνεται σε ένα ποσό ύψους των 3.000 ευρώ, με τους ενδιαφερόμενους (φοιτητές δημοσιογραφίας, ερευνητές) να έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν τις προτάσεις τους έως τις 15 Σεπτεμβρίου τις προτάσεις τους.

Ο αντιπρύτανης Έρευνας και Διά Βίου Εκπαίδευσης του ΑΠΘ Στράτος Στυλιανίδης σημείωσε ότι η συγκεκριμένη δράση είναι τμήμα ενός ευρύτερου πλαισίου ενεργειών ώστε να επιτευχθεί η περαιτέρω δικτύωση του Πανεπιστημίου στη διεθνή κοινότητα.