Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Με προσωπικό ασφαλείας ο ΟΑΣΘ - Κανονικά τα δρομολόγια από τα ΚΤΕΛ

Αύριο, ημέρα απεργίας, οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, οι οποίες εξυπηρετούνται από ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ θα κινηθούν με δύο διαφορετικές ταχύτητες

Με δύο διαφορετικές ταχύτητες πρόκειται να κινηθούν αύριο, ημέρα γενικής πανελλαδικής απεργίας, οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Στις λεωφορειακές γραμμές εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος στις οποίες δραστηριοποιείται ο ΟΑΣΘ, τα λεωφορεία θα κινηθούν με προσωπικό ασφαλείας.

Αντιθέτως, στις 31 γραμμές εκτός πόλης, στις οποίες δραστηριοποιούνται τα ΚΤΕΛ, θα εκτελεστούν κανονικά όλα τα δρομολόγια, καθώς θα κινηθεί το σύνολο των 125 λεωφορείων. «Στις γραμμές τις οποίες έχουν αναλάβει τα ΚΤΕΛ δεν έχει δηλωθεί συμμετοχή στην απεργία. Αυτό σημαίνει ότι θα γίνουν κανονικά όλα τα δρομολόγια», δήλωσε στην Voria.gr ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Στέφανος Τσόλης.

Αντιθέτως, εντός πόλης, πρόκειται να κινηθούν περίπου 85 λεωφορεία, όσα προβλέπονται από τη σχετική νομοθεσία σε αυτές τις περιπτώσεις. Όπως είναι γνωστό, το σωματείο των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ δήλωσε συμμετοχή στην αυριανή απεργία, όπερ σημαίνει ότι τα λεωφορεία θα κινηθούν με το προβλεπόμενο προσωπικό ασφαλείας. Μάλιστα, αργά το απόγευμα προκλήθηκε σύγχυση καθώς στα αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ κυκλοφόρησαν διάφορες λίστες με ονόματα εργαζομένων που είχαν περιληφθεί στο ποσοστό ασφαλείας. Ωστόσο, ο αριθμός τους ήταν διπλάσιος αυτού που προέβλεπε ο νόμος.

Όπως εξήγησε στην Voria.gr ο γενικός γραμματέας του σωματείου Κώστας Αγγελούδης «οι λίστες αυτές ήταν ανυπόγραφες και φυσικά άκυρες καθώς, σύμφωνα με το νόμο, αυτές τις καταρτίζει το σωματείο».

Απόψε συνεδριάζει το δ.σ. του σωματείου προκειμένου να ορίσει τους εργαζόμενους οι οποίοι θα εργαστούν αύριο ως προσωπικό ασφαλείας. Ο κ. Αγγελούδης επισημαίνει ότι «ο αριθμός των λεωφορείων στις αστικές συγκοινωνίες θα είναι στην πραγματικότητα αύριο πολύ μεγαλύτερος απ' αυτόν που προβλέπει ο νόμος καθώς ουσιαστικά θα κυκλοφορήσουν περισσότερα από διακόσια οχήματα, στο σύνολο των λεωφορειακών γραμμών, ενώ σε προηγούμενες απεργίες ήταν λιγότερα από εκατό».