Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Μπίζνες σε γραφεία και υπόγεια για πωλήσεις μέσω Ιnstagram

Ήρθε η νέα τάση ηλεκτρονικών πωλήσεων μέσω Ιnstagram και facebook - Αυξάνονται οι ζητήσεις μικρών γραφειακών χώρων και υπογείων

Κινητό ανά χείρας, στη λειτουργία για φωτογραφική μηχανή, όμορφη καλοντυμένη κοπέλα, που έχει λάβει και σχετική πόζα και φύγαμε για… λήψη. Δεν πρόκειται για αναμνηστική φωτογραφία, αλλά για προώθηση και πώληση ρούχων και παπουτσιών μέσω Instagram και Facebook.

Το νεόκοπο στην ιστορία δεν είναι η φωτογράφηση, αλλά η στροφή νέων επιχειρηματιών, που είτε ασχολούνται με την ένδυση είτε μπαίνουν για πρώτη φορά στον άκρως δημοφιλή κόσμο της μόδας, σε πωλήσεις μέσω Ιnstagram και Facebook, και κατ΄επέκταση στην αναζήτηση χώρων για να στεγάσουν τη νέα τους δραστηριότητα.

Όπως λένε εκπρόσωποι της αγοράς ακινήτων, το τελευταίο διάστημα ολοένα και περισσότεροι νέοι επιχειρηματίες αναζητούν μικρά γραφεία, ακόμη και υπόγεια γύρω στα 20 τμ, για να στεγάσουν τη νέα τους επιχείρηση, η οποία βασίζεται στις διαδικτυακές πωλήσεις.

Συνήθως επιλέγουν το κέντρο της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να είναι κοντά σε σημεία της πόλης, που θα μπορούσαν να κάνουν και τη σχετική φωτογράφηση για το προμοτάρισμα των προϊόντων τους. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως όλο και συχνότερα, περπατώντας στην καρδιά της πόλης, συναντούμε δύο ή τρία νεαρά άτομα να φωτογραφίζονται χρησιμοποιώντας κινητά, επαγγελματικές και μη φωτογραφικές μηχανές, είτε χρησιμοποιώντας ένα λευκό πανί για να ξεφοντάρονται οι φωτογραφίες είτε έχοντας ως φόντο ελκυστικά σημεία της πόλης, πχ. το λιμάνι, την πλατεία Αριστοτέλους κλπ. Δεν είναι λίγοι και οι ιδιοκτήτες καταστημάτων που προχωρούν σε τέτοιες φωτογραφήσεις πλησίον των καταστημάτων τους.

H τάση αυτή ξεκίνησε από τις αρχές του καλοκαιριού όταν τα αποτελέσματα της αύξησης των ηλεκτρονικών πωλήσεων έγιναν ορατά μετά το lockdown. Δεν ήταν λίγοι οι καταναλωτές που το διάστημα της καραντίνας στράφηκαν στην ηλεκτρονικές αγορές ακόμη και αν στο παρελθόν επέλεγαν για τα ψώνια τους αποκλειστικά τα φυσικά καταστήματα λιανεμπορίου.  

Ακόμη και σήμερα κάποιοι καταναλωτές προτιμούν τις ηλεκτρονικές αγορές, γεγονός που δημιουργεί την αίσθηση σε όσους θέλουν να ενταχθούν επιχειρηματικά στο χώρο αυτό, πως αποτελεί προσοδοφόρο πεδίο.

Ενοίκιο μέχρι 200 ευρώ
 
Για τους χώρους που θέλουν να μισθώσουν οι ενδιαφερόμενοι δεν είναι διατεθιμένοι να δαπανήσουν περισσότερο από 200 ευρώ, καθώς δεν έχουν απαιτήσεις από τις παροχές που μπορεί να προσφέρει, ή όχι ένα μικρό γραφείο ή ένα υπόγειο.

«Η κτηματαγορά δεν θα είναι ποτέ ξανά όπως στο παρελθόν. Ειδικά στο κομμάτι των λιανικών πωλήσεων ρούχων και υποδημάτων, η μεγέθυνση των ηλεκτρονικών αγορών, θα φέρει ανακατάξεις. Δεν είναι τυχαίο πως το μεγαλύτερο μέρος τους όποιου budget, διαθέτει μία επιχείρηση για διαφήμιση, κατευθύνεται, κυρίως στα social media, όταν τις προηγούμενες δεκαετίες η διαφήμιση στηριζόταν στην τηλεόραση, στα έντυπα και το ραδιόφωνο. Εκτιμώ πως στα χρόνια που έρχονται τα καταστήματα θα χάσουν τη δυναμική που είχαν για την κτηματαγορά» σημειώνει  μιλώντας στη Voria.gr ο συνιδρυτής της Parthenon Real Estate, πιστοποιημένος εκτιμητής ακίνητης περιουσίας Κώστας Γεωργάκος υπογραμμίζοντας πως στο γραφείο του οι ζητήσεις μικρών γραφειακών χώρων, για τη δημιουργία επιχειρήσεων που βασίζονται στα social media, ξεκίνησε μετά τον Ιούνιο.