Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Νέο κατάστημα στην Τσιμισκή αναζητά η Nike

Στην ενίσχυση του δικτύου της στοχεύει η νέα διοίκηση του brand Nike - Συνωστίζονται οι πολυεθνικές στη Θεσσαλονίκη για μια θέση στην Τσιμισκή

Δεν προλαβαίνει να υποδέχεται καινούργια, αλλά και γνώριμα brands η οδός Τσιμισκή, που ζει τις ένδοξες στιγμές του παρελθόντος με τις πολυεθνικές να... συνωστίζονται για μία θέση στη αγαπημένη οδό των καταναλωτών. Ο λόγος, αυτή τη φορά, για τη Nike, η οποία σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, σκανάρει την οδό Τσιμισκή προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία της στην καρδιά της Θεσσαλονίκης.

Αν και ήδη διαθέτει παρουσία στη συγκεκριμένη οδό, στο νούμερο 98, εντούτοις φέρεται να επιθυμεί και έτερο κατάστημα που θα καταλαμβάνει μεγάλη επιφάνεια.

Αξίζει να σημειωθεί πως η ανάπτυξη του δίκτυου της Nike, δραστηριότητα, που ήλεγχε, στην Ελλάδα η Folli Follie, πρόσφατα πέρασε στον πρώην ποδοσφαιριστή Ιταλό επιχειρηματία Antonio Percassi. Ο Ιταλός επιχειρηματίας έχει αναπτύξει συνεργασίες που περιλαμβάνουν στον τομέα της λιανικής εταιρείες όπως οι: Swatch, Nike, Levi’s, Calvin Klein, Guess και Tommy Hilfiger, καθώς και πολυτελείς μάρκες όπως η Gucci, η Ferrari και η Ralph Lauren, ενώ το 1997 ίδρυσε την εταιρεία καλλυντικών KIKO MILANO.

Οι νέος ιδιοκτήτης φέρεται να στοχεύει στην περεταίρω ενίσχυση του brand, στη χώρα μας που αριθμεί τα 15 καταστήματα, με ενδυνάμωση της παρουσίας του αρχικά σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Στο πλαίσιο αυτό εκτός από το ενδιαφέρον που υπάρχει για την Τσιμισκή, στο στόχαστρο του έχει και τον πλέον εμπορικό δρόμο, της Αθήνας, την οδό Ερμού. Αξίζει να σημειωθεί πως η Nike, στη Θεσσαλονίκη εκτός από το κατάστημα στην οδό Τσιμισκή, που ήδη διαθέτει, έχει παρουσία στα εμπορικά κέντρα Mediterranean Cosmos, One Salonica, Mega Outlet.

Η αμερικανική εταιρεία Nike, που ιδρύθηκε  το 1964 ως Blue Ribbon Sports, από τους Μπιλ Μπάουερμαν και Φιλ Νάιτ αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές αθλητικών υποδημάτων και ενδυμάτων στον κόσμο, καθώς και μεγάλος κατασκευαστής αθλητικού εξοπλισμού. Απασχολεί περισσότερους από 44.000 ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Το 2014 η μάρκα και μόνο εκτιμήθηκε σε 19 δισεκατομμύρια δολλάρια, καθιστώντας την το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα μεταξύ των αθλητικών επιχειρήσεων.