Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Πορεία εκπαιδευτικών και φοιτητών για την αξιολόγηση

Πορεία σε κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν το απόγευμα της Παρασκευής εκπαιδευτικοί, σύλλογοι δασκάλων και φοιτητών.

Πορεία διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν το απόγευμα της Παρασκευής εκπαιδευτικοί, σύλλογοι δασκάλων και φοιτητών ενάντια στην αξιολόγηση αλλά και την προσφυγή του υπουργείου Παιδείας ενάντια στην απεργία-αποχή των ίδιων.

Η πορεία κινήθηκε σε κεντρικούς δρόμους της πόλης και κατέληξε στο υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, ενώ είχε προηγηθεί συγκέντρωση στο Άγαλμα Βενιζέλου.

Σύμφωνα με τους συμμετέχοντες, η αποχή-απεργία έχει συμμετοχή άνω του 95%, ενώ είναι «λευκή», δηλαδή οι εκπαιδευτικοί θα προσέρχονται κανονικά στο σχολείο αλλά δεν θα συμμετέχουν στη διαδικασία της αξιολόγησης.

Όπως σημειώνουν, η απεργία μπορεί να κρίθηκε παράνομη αλλά όχι καταχρηστική, γεγονός που σημαίνει, σύμφωνα με πληροφορίες, ότι αναμένεται να προκηρυχθεί τις επομένες ημέρες και άλλη απεργία, αυτή τη φορά από την ΑΔΕΔΥ.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του Ζ΄ ΣΕΠΕ εκπαιδευτικών, «με μεγάλα ποσοστά σε όλη την Ελλάδα, η αποφασιστική στάση των εκπαιδευτικών προκάλεσε πανικό στην πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. που βλέπει να κινδυνεύει για άλλη μια φορά να μείνει στα χαρτιά η αξιολόγηση και η πολιτική κατηγοριοποίησης των σχολείων, πειθάρχησης των εκπαιδευτικών και τελικά διάλυσης και ιδιωτικοποίησης της δημόσιας παιδείας. Και μπορεί το δικαστήριο να αγνόησε τα στοιχεία και να υιοθέτησε πλήρως τα “επιχειρήματα” του Υ.ΠΑΙ.Θ., κηρύσσοντας παράνομη την Απεργία-Αποχή των Δ.Σ. των ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΠΕΕΑ, αλλά ο δρόμος της σύγκρουσης μ’ αυτή την αντιεκπαιδευτική, αντιλαϊκή πολιτική όχι μόνο παραμένει ανοιχτός αλλά συνεχώς πλαταίνει!».

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, «οι εκπαιδευτικοί μέσα από τα Σωματεία και τις Ομοσπονδίες μας θα συνεχίσουμε ενωμένοι και με νέα όπλα τον αγώνα, ανασχετικούς φραγμούς να στήσουμε στην αξιολογική λαίλαπα, την ανατροπή αυτής της πολιτικής να οργανώσουμε».

Ανάλογη συγκέντρωση πραγματοποιήθηκε και στην Αθήνα.