Skip to main content

Ταχυδρόμοι: Αδύνατη η διανομή στη Θεσσαλονίκη - Ξεκινούν απεργίες

Για απαξίωση και μαρασμό των Ελληνικών Ταχυδρομείων προς όφελος ιδιωτικών εταιρειών κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι σε Θεσσαλονίκη, Κιλκίς και Χαλκιδική.

Οξύτατο ειναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι διανομείς των ΕΛΤΑ στη Θεσσαλονίκη, που μετά τις αποχωρήσεις των συμβασιούχων, όπως υποστηρίζουν, αδυνατούν να επιτελέσουν το έργο της διανομής.

Όπως τόνισε σήμερα ο πρόεδρος του συνδικατου ταχυδρόμων της περιφερειακής διεύθυνσης Θεσσαλονίκης Γιάννης Βαβίτσας, τα ΕΛΤΑ οδηγούνται σε απαξίωση και μαρασμό, προς χάριν των ιδιωτών.

Ειναι χαρακτηριστικό, όπως είπε, πως το τμήμα διανομής απο την Καλαμαριά έως την Λαχαναγορά, απο 180 ταχυδρόμους πλέον έχει 51 λιγότερους με την αποχώρηση των συμβασιούχων.

«Και ο απλός άνθρωπος μπορεί να καταλάβει ότι αυτό ειναι αδύνατον. Είναι μεγάλες οι χιλιομετρικές αποστάσεις», είπε χαρακτηριστικά.

Οι ταχυδρόμοι σε Θεσσαλονίκη, Κιλκίς και Χαλκιδική, προχωρούν για αυτόν τον λόγο σε στάσεις εργασίας σήμερα και αύριο, ενώ την ερχόμενη Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη προχωρούν σε επαναλαμβανόμενες απεργίες.

Παράλληλα ο πρόεδρος των ταχυδρόμων της Θεσσαλονίκης σημείωσε ότι οι καθολικές υπηρεσίες που επιδοτούνται με 15 εκατ. ευρώ τον χρόνο απο το ελληνικό κράτος, έχουν πολυ μικρό κόστος σε σύγκριση με τον ΟΣΕ που επιδοτείται με 50 εκατ. τον χρόνο.

Όπως σημείωσε απο την πλευρά του ο αναπληρωτής γραμματέας το Συνδικάτου Σωτήρης Γούμενος, η πώληση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου στη Eurobank, σε συνδυασμό με την περικοπή της επιχορήγησης κατα 20 εκατ. ευρώ, οδήγησε στην πλήρης απαξίωση τα ΕΛΤΑ με κλείσιμο καταστημάτων και απολύσεις συμβασιούχων.

«Ενώ τα ΕΛΤΑ μπαίνουν μέσα 6 με 8 εκατ. ευρώ τον μήνα, οι ανταγωνιστές εμφανίζουν μέρη 17% τον χρόνο με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό», τόνισε ο κ. Γούμενος.