Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Αστικό του ΟΑΣΘ έβγαλε βλάβη στα φρένα στην Παπαναστασίου-Λιποθύμησε ο οδηγός

Μόλις το σταμάτησε και αφού ειδοποίησε το Κέντρο, ο οδηγός, από την πίεση που δέχτηκε, ένιωσε δυσφορία και λιποθύμησε στο τιμόνι - Τι λέει η διοίκηση

Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια ενός οδηγού του ΟΑΣΘ και των επιβατών του λεωφορείου του το μεσημέρι της Κυριακής. Ο οδηγός κατάφερε τελευταία στιγμή να σταματήσει το αστικό της γραμμής 10 του ΟΑΣΘ, ενώ κινούταν στην οδό Παπαναστασίου στην περιοχή της Χαριλάου, όταν αυτό εμφάνισε βλάβη στα φρένα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, το λεωφορείο ξεκίνησε από την αφετηρία στη Νέα Ελβετία, λίγο μετά τις 13:00. Πριν φτάσει στη διασταύρωση της Βούλγαρη ο οδηγός συνειδητοποίησε πως υπήρχε βλάβη στο ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης και δεν λειτουργούσε η υποβοήθηση των φρένων του λεωφορείου. Πρόκειται για ένα μεταχειρισμένο όχημα 18 μέτρων, που αποκτήθηκε με leasing. Σε αυτήν την περίπτωση βλάβης αυξάνεται η απόσταση φρεναρίσματος και απαιτείται πολύ δύναμη στο πετάλ για να σταματήσει το όχημα.

Μάλιστα, μόλις το κινητοποίησε, ο 42χρονος οδηγός, από την πίεση που δέχτηκε, αφού ειδοποίησε το κέντρο του ΟΑΣΘ, ένιωσε δυσφορία και λιποθύμησε πάνω στο τιμόνι.

Στο λεωφορείο με προορισμό τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης επέβαιναν αρκετοί επιβάτες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πριν από λίγες ημέρες το ίδιο λεωφορείο είχε εμφανίσει ακόμα μία βλάβη, εκείνη τη φορά στο ηλεκτρονικό σύστημα.

Τι λέει ο ΟΑΣΘ

Ο Οργανισμός, αναφορικά με το περιστατικό, τονίζει πως δεν υπήρξε σε καμία περίπτωση ο παραμικρός κίνδυνος τραυματισμού για το επιβατικό κοινό, τους διερχόμενους και τον οδηγό του ΟΑΣΘ.

Το συγκεκριμένο λεωφορείο, σύμφωνα με τον ΟΑΣΘ, παρουσίασε βλάβη στο ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης, ωστόσο και αυτό το λεωφορείο, όπως όλα τα αστικά, φρενάρουν με δύο τρόπους: τον ηλεκτρονικό και τον συμβατικό.

Στο λεωφορείο παρουσιάστηκε βλάβη στο ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης, όμως το συμβατικό σύστημα λειτουργούσε κανονικά. Με τη χρήση του συμβατικού συστήματος πέδησης, όπως λέει ο Οργανισμός, το λεωφορείο σταμάτησε με ασφάλεια. Μάλιστα, οδηγήθηκε για επισκευή στο αμαξοστάσιο χωρίς συνδρομή οδικής βοήθειας, αλλά από οδηγό του ΟΑΣΘ.

Μετά την ολοκλήρωση του περιστατικού ο οδηγός ένιωσε ελαφρά αδιαθεσία και για καθαρά προληπτικούς λόγους διακομίσθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο εφημερεύον νοσοκομείο, στο οποίο δεν του έγινε εισαγωγή, καταλήγει ο ΟΑΣΘ.

Καταγγελία για το περιστατικό έκανε και η ΔΑΣ ΟΑΣΘ. Όπως αναφέρει, ο οδηγός με μεγάλη προσπάθεια και υπερένταση ακινητοποίησε το όχημα τουλάχιστον 150 μέτρα μακριά από το σημείο που ενεργοποίησε το σύστημα πέδησης του οχήματος.

«Μετά από αυτό λιποθύμησε και μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο από όπου αποχώρησε αρκετή ώρα αργότερα αφού συνήλθε», τονίζουν, ενώ προσθέτουν πως το ότι δεν προκλήθηκε μεγάλο ατύχημα οφείλεται καθαρά στον παράγοντα τύχη αφού η ημέρα που συνέβη το περιστατικό ήταν Κυριακή που η κυκλοφορία είναι περιορισμένη.

«Αυτά είναι τα αποτελέσματα της εφαρμογής -από όλες τις κυβερνήσεις- της πολιτικής της Ε.Ε. για την απελευθέρωση των μεταφορών δηλ. την παράδοση των μεταφορών στους ιδιώτες», αναφέρει η ανακοίνωση.