Skip to main content

Τι απαντά η Sky Express για την πτήση τρόμου Αθήνα - Κεφαλονιά

Σύμφωνα με την Sky Express το πρόβλημα δημιουργήθηκε αμέσως μετά την απογείωση όταν ο πιλότος διαπίστωσε βλάβη στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας

Τι συνέβη στην πτήση τρόμου από την Αθήνα με προορισμό της Κεφαλονιά εξηγεί η αεροπορική εταιρεία Sky Express σε ανακοίνωσή της.

Σύμφωνα με την Sky Express το πρόβλημα δημιουργήθηκε αμέσως μετά την απογείωση όταν ο πιλότος διαπίστωσε βλάβη στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας. Το περιστατικό σημειώθηκε την Κυριακή και οι περιγραφές των επιβατών για τα όσα έζησαν συγκλονίζουν.

Η ανακοίνωση της Sky Express για την πτήση τρόμο

Αναφορικά με την πτήση GQ260 από Αθήνα προς Κεφαλονιά, το Γραφείο Τύπου της Sky Express, διευκρινίζει τα ακόλουθα:

Το αεροσκάφος της Sky Express αναχώρησε από το αεροδρόμιο των Αθηνών, με τελικό προορισμό την Κεφαλονιά, με 50 επιβαίνοντες. Μετά την απογείωση του από την Αθήνα το βράδυ της Κυριακής, ο κυβερνήτης ανέφερε τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας. Ως εκ τούτου, ο κυβερνήτης βάσει των πρωτοκόλλων ασφαλείας τόσο της κατασκευάστριας εταιρίας του αεροσκάφους, όσο και των Αρχών και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ζήτησε άδεια επιστροφής στο αεροδρόμιο των Αθηνών, η οποία λόγω έντονων καιρικών συνθηκών κατά την προσέγγιση, διήρκησε παραπάνω από το συνηθισμένο.

Η εταιρεία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος, ενώ όλη η επιχείρηση διεξήχθη σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας.