Skip to main content

Τι λέει η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου για το χθεσινό μποτιλιάρισμα στο Αιγίνιο

Μεγάλος ήταν ο εκνευρισμός των οδηγών που υπέστησαν χθες μεγάλη ταλαιπωρία στην επιστροφή από Κατερίνη - Γιατί δεν άνοιξαν τα διόδια.

Σοβαρά προβλήματα δημιουργήθηκαν χθες κατά τη διάρκεια της επιστροφής των εκδρομέων του τριημέρου στην ΠΑΘΕ στο ύψος των διοδίων του Αιγινίου.

Ο όγκος των οχημάτων ήταν τεράστιος, με αποτέλεσμα εκατοντάδες ΙΧ να ακινητοποιηθούν για πολλή ώρα.

Ο υπεύθυνος επικοινωνίας της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Γρηγόρης Λιογγαρίδης μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη τόνισε πως «λόγω τριημέρου ήταν αυξημένος ο όγκος σε όλο το δίκτυο. Στην γέφυρα Αλιάκμονα γίνεται μία λωρίδα λόγω των έργων και δυσχεραίνεται η κατάσταση».

Ερωτηθείς γιατί δεν άνοιξαν τα διόδια για να υπάρξει αποσυμφόρηση ο κ. Λιογγαρίδης είπε πως «δεν θα κερδίζαμε απολύτως τίποτα ακριβώς μπροστά είναι τα έργα. Θα ήταν επικίνδυνο. Τίθεται και θέμα ασφάλειας. Στις 23:00 το βράδυ που κρίναμε ότι θα ήταν πιο ασφαλές το κάναμε, ανοίξαμε».

Σύμφωνα με τον κ. Λιογγαρίδη, γίνονται εργασίες συντήρησης πάνω και κάτω από την γέφυρα οι οποίες ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 2020 και θα διαρκέσουν δύο χρόνια. «Δεν είναι επικίνδυνη η γέφυρα έπρεπε όμως να συντηρηθεί» τόνισε.

Μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη για το ζήτημα στη γέφυρα Αλιάκμονα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εγνατία Οδός, Κωνσταντίνος Κουτσούκος τόνισε από την μεριά του πως «το δίκτυο ανήκει στην Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου. Η γέφυρα Αλιάκμονα πρέπει να είναι ίδιας χρονιάς με του Αξιού μιλάμε για το ‘70 κάπου εκεί, οπότε σίγουρα απαιτούνται ανακατασκευές. Στον Αξιό έχουμε παρόμοιο πρόβλημα. Οι γέφυρες δεν κατασκευάστηκαν από την Εγνατία Οδό. Είχαν κατασκευαστεί από τον ΠΑΘΕ και τις κληρονόμησε το 2014 περίπου η Εγνατία. Είμαστε στην διαδικασία την επόμενη χρονιά να τις βελτιώσουμε και να τις ανακατασκευάσουμε».