Skip to main content

Την LGBT friendly πλευρά της πόλης ανέδειξε ο δήμος στη Philoxenia

Με περίπτερο για την LGBT κοινότητα συμμετείχε φέτος ο δήμος Θεσσαλονίκης στην έκθεση, με αφορμή τη διοργάνωση του Euro pride το 2020 στην πόλη.

Για μία ακόμη χρονιά συμμετείχε ο δήμος Θεσσαλονίκης στη μεγαλύτερη έκθεση Τουρισμού των Βαλκανίων, τη Philoxenia. Με εστίαση στον θεματικό τουρισμό, μετά το Family friendly περίπτερο της περσινής χρονιάς, φέτος επέλεξε να προβάλει στην Ελλάδα και στο εξωτερικό την LGBT friendly πλευρά της πόλης, με αφορμή την κατάκτηση της Ευρωπαϊκής διοργάνωσης του Euro pride το 2020 στη Θεσσαλονίκη.

Η Θεσσαλονίκη διεκδίκησε και κέρδισε τη μεγάλη ευρωπαϊκή διοργάνωση από το Αμβούργο, το Μπέργκεν και τις Βρυξέλλες που είχαν επίσης υποβάλει φακέλους. Mεγάλη ανάκαμψη καταγράφει τα τελευταία χρόνια η αγορά των γκέι ταξιδιωτών, σύμφωνα με τα όσα καταγράφονται στην έκθεση του UNWTO LGBT Report, του κορυφαίου Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.

Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, οι προορισμοί που υποστηρίζουν τη συγκεκριμένη αγορά, μπορούν να αποκομίσουν αξιοσημείωτα οφέλη, αφού οι συγκεκριμένοι τουρίστες ταξιδεύουν πιο συχνά και ξοδεύουν περισσότερα χρήματα από τον μέσο τουρίστα. Ήταν μία μοναδική ευκαιρία στην 34η Philoxenia, να ενημερωθούν εγκαίρως οι εμπορικοί επισκέπτες από το εξωτερικό. για το Europride 2020.

«Η Θεσσαλονίκη έχει αποκτήσει ύφος και τουριστικού προορισμού, όταν πριν από μια δεκαετία ο τουρισμός της βρισκόταν σε λήθαργο», δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, στην επίσημη τελετή έναρξης της  Philoxenia, υπογραμμίζοντας τις προσπάθειες της Δημοτικής Αρχής για να συνδέσει την πόλη με τα γειτονικά νησιά, με αεροπορικές συνδέσεις και ακτοπλοϊκές γραμμές.

Μεγάλο ενδιαφέρον για τη Θεσσαλονίκη έδειξαν οι τουριστικοί πράκτορες από όλο τον κόσμο στα 33 ραντεβού που κλείστηκαν με στελέχη του τμήματος Τουρισμού στις Β2Β συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στον χώρο διεξαγωγής της έκθεσης, επισημαίνει ανακοίνωση του δήμου. Για πρώτη φορά, καινούριες αγορές όπως το Χονγκ Κονγκ, η Μαλαισία, τα Αραβικά Εμιράτα, η Λιθουανία και το Αρτζεμπαιτζάν καθώς και ανερχόμενες αγορές όπως η Κίνα και η Ινδία γνώρισαν για πρώτη φορά τον προορισμό και προτίθενται να τον εντάξουν στα τουριστικά τους πακέτα. Εντυπωσιάστηκαν από τη γαστρονομία, τη φιλοξενία και τη ζωντάνια της πόλης, ενώ στα θετικά πρόσημα είναι ότι η Θεσσαλονίκη είναι άγνωστος και ανεξερεύνητος προορισμός γι αυτούς.

Πλήθος κόσμου παρακολούθησε την ημερίδα που συνδιοργάνωσε το Τμήμα Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης με το γραφείο της Ευρωβουλευτή Κωνσταντίνας Κούνεβα, με θέμα: «ΒΑΛΚΑΝΙΑ, ΕΝΑ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ  Κοινές μνήμες, Ενιαίος προορισμός, Ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία» στις 10 Νοεμβρίου 2018 στο ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ «Ν. ΓΕΡΜΑΝΟΣ», σύμφωνα με την ανακοίνωση. Ομιλητές από τα Βαλκάνια την Ελλάδα και την Κύπρο αναφέρθηκαν στη διαμόρφωση ενός βαλκανικού προϊόντος και στην συν-ανάπτυξη και συν-διαμόρφωση μίας ενιαίας τουριστικής πολιτικής.

Ο Αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης Σπύρος Πέγκας σημείωσε «Η Philoxenia είναι η εθνική έκθεση τουρισμού της Ελλάδας και παράλληλα μια γιορτή για την πόλη μας, τη Θεσσαλονίκη. Όπως ωριμάζει και μεγαλώνει η παγκόσμια τουριστική αναφορά της Θεσσαλονίκης, έτσι θα μεγαλώνει κάθε χρόνο και η Philoxenia. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα είναι κάθε χρόνο παρόν με νέες θεματικές και με δυναμική παρουσία».