Skip to main content

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αυξήθηκε η ικανοποίηση των επιβατών για το ταξίδι τους στο α' τρίμηνο

Τι προκύπτει από την επεξεργασία των δεδομένων ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου

Υψηλούς δείκτες ποιότητας υπηρεσιών συνέχισε να παρουσιάζει και το 2021 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε ό,τι αφορά το πρώτο τρίμηνο, με το 82,81% των επιβατών να δηλώνουν απόλυτα ή παρά πολύ ικανοποιημένοι (65,77% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020), βαθμολογώντας το ταξίδι τους. Αυτό προκύπτει, σύμφωνα με την εταιρεία, από την επεξεργασία των δεδομένων ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών της.

Η εταιρεία, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, έχει εγκαταστήσει και υλοποιεί ένα πλήρες σύστημα ελέγχου ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο ΕΝ 13816:2002 «μεταφορές – εφοδιαστική και υπηρεσίες – μαζική μεταφορά κοινού – ορισμός της ποιότητας των υπηρεσιών, αντικειμενικοί σκοποί και μετρήσεις». Η υλοποίηση αυτού του συστήματος ελέγχεται και πιστοποιείται από τον ανεξάρτητο Φορέα Πιστοποίησης TUV Nord, από το 2013 για τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη με Intercity, και από το 2017 για το σύνολο του δικτύου.
 
Σε αυτό το πλαίσιο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. έχει οργανώσει και παρακολουθεί μια σειρά Δεικτών Ποιότητας ώστε να βελτιώνει διαρκώς τις υπηρεσίες της, βασισμένη σε τριμηνιαίες έρευνες ικανοποίησης επιβατών και τριμηνιαίες αξιολογήσεις με χρήση μυστικών επιβατών, που γίνονται από ανεξάρτητη εξειδικευμένη εταιρεία ερευνών.
 
Σύμφωνα με την εταιρεία, το πρώτο τρίμηνο του 2021 οι επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., βαθμολογώντας το ταξίδι τους:

- δηλώνουν σε ποσοστό 82,81% πως είναι απόλυτα ή παρά πολύ ικανοποιημένοι (65,77% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020)
- αξιολογούν από πολύ καλά έως και άριστα την ασφάλεια που εισπράττουν στο ταξίδι τους σε ποσοστό 81,14% (60,76% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020)
- αξιολογούν πολύ καλά την καθαριότητα των τραίνων σε ποσοστό 76,41% (57,39% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020)
- αξιολογούν από πολύ καλά έως και άριστα την ταξιδιωτική πληροφόρηση που λαμβάνουν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ποσοστό 80,26% (71,32% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020)
- αξιολογούν καλά τη συνέπεια των δρομολογίων σε ποσοστό 69,88% (62,75% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020), μολονότι κάποια τμήματα του δικτύου παρέμειναν, ως αποτέλεσμα της πρωτοφανούς κακοκαιρίας "ΜΗΔΕΙΑ" που έπληξε τον Φεβρουάριο τη χώρα, χωρίς ηλεκτροκίνηση (από 13 - 02 - 21 έως 09 - 04 - 21). Όπως είναι γνωστό, η ευθύνη αποκατάστασης του σιδηροδρομικού δικτύου ανήκει στον Διαχειριστή Υποδομής (ΟΣΕ).

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στοχεύει στη συνεχή βελτίωση των Δεικτών Ποιότητας και στη διατήρηση τους σε θετικές βαθμολογίες πάνω από 70%. Περιπτώσεις που δεν πληρούν τις δύο αυτές συνθήκες, διερευνώνται ώστε να δρομολογηθούν κατάλληλες διορθωτικές ενέργειες», επισημαίνεται.
 
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ευχαριστεί τους επιβάτες «για την εμπιστοσύνη τους και το προσωπικό της για την προσπάθειά του».

«Το ταξίδι συνεχίζεται. Μένουμε ασφαλείς», καταλήγει η ανακοίνωση.