Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018
x
ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ (1/28)
Στόχος πρέπει να είναι η σταδιακή μετατροπή των οδών της πόλης σε «ολοκληρωμένους δρόμους», που θα εξυπηρετούν δίκαια και ισότιμα όλους τους χρήστες
Παρά τις αντιδράσεις, η δημοτική αρχή εκτιμά ότι το μέτρο έχει θετική επίδραση στο κυκλοφοριακό. Πού θα τοποθετηθούν πασαλάκια στο επόμενο διάστημα
Πρόκειται κατ’ ουσία για μερική επανιδιωτικοποίηση καθώς μέρος του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ δίνεται σε έναν εκ των μεγαλομετόχων του!
Ένα χρόνο μετά την κρατικοποίηση του Οργανισμού το υπουργείο αναθέτει σε ιδιώτη τις συγκοινωνίες σε χωριά της Θεσσαλονίκης.
Χωρίς συνολική μελέτη οι δήμοι για ενιαίο ποδηλατόδρομο, πρωτοβουλία από Πατουλίδου. Οι προτάσεις των δήμων Θεσσαλονίκης και Νεάπολης - Συκεών.
Τι αλλάζει από 1ης Οκτωβρίου στις γραμμές Νο 2, 3, 4, 8 και 33 μετά την πρόταση για αναδιάρθρωση λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ.
Οι βασικοί άξονες των δυνατοτήτων και τα κομμάτια του παζλ που συνθέτουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης. Γράφει ο Σταύρος Κωνσταντινίδης.
Ήδη τοποθετήθηκαν εμπόδια με πασαλάκια στις λεωφορειολωρίδες της Λεωφόρο Στρατού, ενώ θα ακολουθήσει και η Παπαναστασίου.
Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στον νέο ΟΑΣΘ έναν χρόνο μετά την κρατικοποίησή του. Οι τέσσερις παράμετροι που κρίνουν την πορεία του
Το σχέδιο επέκτασης δυτικά και βορειοδυτικά με ενιαία κυκλική γραμμή, εννέα στάσεων. Στα 1,3 δισ. περίπου δυτική επέκταση και επέκταση προς αεροδρόμιο
Ποια πιάτσα καταργείται - Τελική λύση για να σταματήσουν οι ουρές των ταξί στις λεωφορειολωρίδες, με ανακοίνωση των νέων εσοχών για τα ταξί στην πόλη
Ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί περιγράφει τους λόγους του κυκλοφοριακού στην πόλη και δηλώνει αισιόδοξος ότι η σημερινή κατάσταση θα βελτιωθεί
Ακόμα μεγαλύτερη ανάγκη η ταχύτερη δυνατή ολοκλήρωση του πολύπαθου μετρό, μετά την υποβάθμιση της υφιστάμενης αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη.
Το ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης του δήμου Θεσσαλονίκης για την προώθηση του ποδηλάτου. Οι νέες χαράξεις και οι ποδηλατόδρομοι στη Νέα και Παλιά Παραλία
Σε όλη τη Θεσσαλονίκη λειτουργούν 146 ιδιωτικά πάρκινγκ η πλειονότητα των οποίων βρίσκεται στο κέντρο της πόλης. Πού κυμαίνονται οι πληρότητες
Άρθρο στη Voria.gr του Διευθυντή Τροχαίας Θεσσαλονίκης Γιώργου Σουρβίνου για τα κυκλοφοριακά προβλήματα στην πόλη. Ποιες λύσεις προτείνει.
Η πρόταση έχει σχεδιαστεί από τα τέλη του 2015 αλλά μέχρι σήμερα, περίπου 2,5 χρόνια μετά, δεν έχει ξεκινήσει η εφαρμογή της...
Στην επέκταση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης από τον Σεπτέμβριο σε άξονες της Ε΄ Δημοτικής Κοινότητας θα προχωρήσει ο δήμος Θεσσαλονίκης.
Ο δήμος Θεσσαλονίκης επιδιώκει να πάρει τη χρήση πέντε χώρων, εκ των οποίων οι τρεις είναι ήδη πάρκινγκ. Πού σχεδιάζει τρία υπόγεια πάρκινγκ,
Χιλιάδες κλήσεις για παράνομη στάθμευση και ολιγοήμερη βελτίωση της κατάστασης μόνο στο πέρασμα αντρών της Τροχαίας και της Δημοτικής Αστυνομίας
Το χρονικό των δικαστικών διενέξεων. Πεδίο της διαμάχης υπήρξε το ΣτΕ του οποίου οι μέχρι στιγμής εκδοθείσες αποφάσεις ευνοούν το ελληνικό δημόσιο.
Χωρίς ενημέρωση οι επιβάτες για τον χρόνο διέλευσης των λεωφορείων. Η εταιρεία που ανέλαβε τη συντήρηση των συστημάτων αδυνατεί να υλοποιήσει το έργο.
Τα αστικά λεωφορεία είναι το μόνο δημόσιο μέσο μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη και η πορεία του Οργανισμού επηρεάζει ευθέως το κυκλοφοριακό της πόλης.
Ο σχεδιασμός για τα τρία τμήματα της ανατολικής περιφερειακής οδού, η επέκταση μέχρι το αεροδρόμιο και ο προβληματικός κόμβος της Θέρμης.
Με 4 χρόνια καθυστέρηση, το δυτικό τμήμα της περιφερειακής οδού αποκτά τους ανισόπεδους κόμβους και συνδέεται αξιοπρεπώς με τα μεγάλα οδικά δίκτυα
Η αναγκαία αναβάθμιση στο ανατολικό τμήμα της περιφερειακής με εναέρια οδό ενδέχεται να φέρει διόδια. Προβλέπεται η κατασκευή ΣΕΑ στο Ωραιόκαστρο.
Ποιοι δρόμοι είναι μποτιλιαρισμένοι. Πόσο άλλαξαν τα κυκλοφοριακά δεδομένα. Τι λένε οι καταγραφές. Πώς θα αποφύγετε το μποτιλιάρισμα.
Αναζητούμε τα αίτια και τις λύσεις για το κυκλοφοριακό, έναν από τα κυριότερα προβλήματα που υποβαθμίζουν την καθημερινότητα στη Θεσσαλονίκη.