Skip to main content

Τζακόπουλος: Να μπει φρένο στον ποδηλατόδρομο της Παπάφη

Ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος επισημαίνει πως ο ποδηλατόδρομος θα δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα σε επαγγελματίες και πολίτες.

Μείζον θέμα που θα δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα στην καθημερινότητα επαγγελματιών και πολιτών χαρακτηρίζει την επέκταση του ποδηλατοδρόμου στην Παπάφη, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος του δήμου Θεσσαλονίκης, Σάκης Τζακόπουλος.

Αφού υπενθυμίζει τη συλλογή δύο χιλιάδων υπογραφών για τη μη υλοποίηση του έργου από κατοίκους της περιοχής και την έκκλησή τους με σχετικό έγγραφο προς το Τεχνικό Επιμελητήριο Κεντρικής Μακεδονίας ζητώντας από τον φορέα να παρέμβει, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος επισημαίνει ότι «ένα έργο γίνεται για να εξυπηρετεί και να αναβαθμίζει μία περιοχή. Στην Παπάφη όμως, οι κάτοικοι αντιδρούν και θέλουν να αλλάξει αυτή η μελέτη, γιατί έτσι δεν θα μπορούν να ζήσουν στην περιοχή τους».

Παράλληλα, αφού τονίζει πως παρά τις αντιδράσεις των κατοίκων και της άτυπης επιτροπής «Αγώνα κατοίκων κι επαγγελματιών της οδού Παπάφη», η οποία καταγγέλλει ότι η υλοποίηση του έργου θα οδηγήσει στην υποβάθμιση της ζωής τους, στην κυκλοφορία και στην στάθμευσή τους, δίχως να τους παρέχονται εναλλακτικές, σημειώνει πως «η διοίκηση δίχως να παρέχει την απαραίτητη πληροφόρηση, είχε ήδη προχωρήσει στη δημοπράτηση του έργου, με ημερομηνία κατάθεσης προσφορών την 17/11/20».

«Πιστεύω ότι έργα ποδηλατοδρόμων πρέπει να γίνουν στην πόλη, μέσα από διάλογο και διαβούλευση με τους κατοίκους, με έναν συνολικό σχεδιασμό λειτουργίας των υποδομών για ποδήλατα. Εάν πάμε στη λογική να μην υπάρχει η διάθεση απλής πληροφόρησης για τον εν εξελίξει διαγωνισμό, όταν δεν λαμβάνονται οι απόψεις των κατοίκων και όταν κάτι το κάνουμε απλά για να πούμε ότι το κάνουμε ή για να μην χαθεί η χρηματοδότηση, τότε θα καταλήξουμε νε βλέπουμε το χάλι της Νέας Εγνατίας με τα σπασμένα πασσαλάκια, τα αυτοκίνητα παρκαρισμένα στη λωρίδα του ποδηλατοδρόμου και τους πολίτες να μετράνε τα ποδήλατα με το σταγονόμετρο, σαν ανέκδοτο», προσθέτει ο κ. Τζακόπουλος και υπογραμμίζει πως «οι πολιτικοί κάθε βαθμίδας πρέπει να τηρούν τον λόγο που έδωσαν πριν τις εκλογές».

Κατά την τοποθέτησή του, εξάλλου, στο δημοτικό συμβούλιο, στις 29/10/20, και με την ιδιότητα του μηχανικού και πρώην προέδρου του ΤΕΕ/ΤΚΜ έκανε λόγο για σημαντικές παραλείψεις. «Διαπιστώνω ότι η μελέτη έχει πραγματικές δυσκολίες στην υλοποίησή της. Το πλάτος του δρόμου είναι μικρό, ενώ δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψη ο σταθμός του Μετρό που θα υλοποιηθεί καθώς και η γέφυρα στο ρέμα της Υφανέτ», είχε πει χαρακτηριστικά, καλώντας τη διοίκηση να επανεξετάσει τη μελέτη αλλά και το κατά πόσο θα έπρεπε να προχωρήσει στην υλοποίηση του έργου. «Υπάρχουν σημεία που αποδεικνύουν προχειρότητα και μας καθιστούν υπεύθυνους για την υπόδειξη κι επανεξέτασή τους», είχε τονίσει ο κ. Τζακόπουλος.  

Δεσμεύεται ακόμη ότι θα είναι δίπλα στους κατοίκους «στον αγώνα τους για μία ομαλή καθημερινότητα, όπως ήμουν μαζί τους και πριν τις εκλογές, στη συζήτηση που έγινε στην 4η δημοτική κοινότητα Θεσσαλονίκης στις 12/3/19».

Τέλος, ο κ. Τζακόπουλος διερωτάται απευθυνόμενος στη διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης: «Αλήθεια, τώρα πιστεύουν ότι αυτό το έργο θα εξυπηρετήσει τους κατοίκους της 4ης δημοτικής κοινότητας; Μήπως πρέπει κι εδώ  να υπάρξει άμεση διακοπή του έργου, όπως έγινε με την Αγ. Σοφίας, ώστε να γίνουν αλλαγές στις μελέτες για να αποτελέσει ένα έργο για όλους; Εκτός αν για τη γρήγορη παρέμβαση και διακοπή, φταίει ότι οι κάτοικοι της Παπάφη, είναι απλά μεροκαματιάρηδες και βιοπαλαιστές».