Skip to main content

Βίκος: Ήρθε η ελληνική εκδοχή της cola zero - Από αύριο στα σούπερ μάρκετ

Ενισχύει τη προϊοντική της γκάμα η ελληνική εταιρεία Βίκος - 25 εκατ. ευρώ επενδύσεις τα τελευταία χρόνια από την εταιρεία.

Την ελληνική πρόταση για την cola zero, που βασίζεται στο μεταλλικό νερό, σε άκρως ανταγωνιστική τιμή, θα έχουν τη δυνατότητα να γευτούν από αύριο οι καταναλωτές.

Ο λόγος για την Βίκος Cola, χωρίς ζάχαρη, που τοποθετείται από αύριο στα ράφια των σούπερ μάρκετ της χώρας. Η οικογένεια των προϊόντων cola της εταιρείας διαθέτει ήδη τη regular και την εκδοχή της με στέβια.

Μάλιστα όπως εξήγησε κατά τη διάρκεια παρουσίασης του νέου προϊόντος ο διευθυντής πωλήσεων και marketing της Βίκος, Κωνσταντίνος Σεπετάς χρειάστηκαν δύο χρόνια για την τελειοποίηση της γεύσης της συγκεκριμένης cola, που αποτελεί ένα premium προϊόν, που βασίζεται στο μεταλλικό νερό. «Από την έρευνα που έχουμε κάνει πανευρωπαϊκά είμαστε η μοναδική εταιρεία που στα αναψυκτικά της περιέχεται φυσικό μεταλλικό νερό». Μάλιστα όπως τόνισε η αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος και γενική διευθύντρια της εταιρείας, Ελένη Θεοχάρη, η σύνθεση και η σκληρότητα του νερού έχει την κατάλληλη σύσταση. Ενώ αναφερόμενη στη φιλοσοφία της εταιρείας τόνισε πως βασίζεται «η καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή».

Αξίζει να σημειωθεί πως η Βίκος Cola Zero θα είναι πιο οικονομική στο ράφι κατά 20% έναντι του leader της αγοράς, ενώ η εταιρεία τηρεί την ίδια τιμή και για τα τρία είδη cola που παράγει.

Από τα σχέδια της εταιρείας, που ξεκίνησε τα πρώτα της βήματα το 1990 στα Γιάννενα όπου και εδρεύει, δεν λείπουν τα σχέδια και για νέα προϊόντα, τα οποία πάντα εξαρτώνται από τον όγκο της ζήτησης και των καναλιών διανομής. Αξίζει να σημειωθεί πως η ανάπτυξη της Βίκος Cola σε όγκο το 2020 έναντι του 2016 άγγιξε το 578%.

Το μερίδιο αγοράς σε όγκο για τα αναψυκτικά της εταιρείας αγγίζει το 5%, ενώ το μερίδιο αγοράς της Βίκος Cola το  4,2%.

Η κατηγορία zero sugar είναι αυτή που κερδίζει ολοένα και περισσότερους οπαδούς. Είναι χαρακτηριστικό πως έχει ενισχυθεί από το 2016 μέχρι το 2020 κατά 57%. Αποτελεί πλέον το 30% της κατηγορίας, καθώς σχεδόν 1 στους 3 καταναλωτές της κατηγορίας που αγοράζουν cola, επιλέγουν cola zero sugar.

Σημειώνεται πως η εταιρεία ολοκλήρωσε επενδυτικό πλάνο 25 εκατ.ευρώ που αφορά στην επέκταση  μονάδας εμφιάλωσης νερού και αναψυκτικών στο Καλπάκι Ιωαννίνων, επέκταση μονάδας εμφιάλωσης φυσικού μεταλλικού νερού και επιτραπέζιου νερού στο Πέραμα Ιωαννίνων και επέκταση δυναμικότητας υφιστάμενης μονάδας παραγωγής προπλάσματος πλαστικών φιαλών PET και PE στη βιομηχανική περιοχή των Ιωαννίνων.