Skip to main content

VRωSIS: Ταχίνι-superfood… εις το τετράγωνο από την Αλεξανδρούπολη

Η οικογένεια Ευθυμιάδη από την Αλεξανδρούπολη έκανε την αγάπη της για το ταχίνι εταιρεία, αξιοποιώντας την θρακική παράδοση σε καλλιέργειες σησαμιού

Το ταχίνι της χαρακτηρίζεται ως superfood… εις το τετράγωνο, αφού πέραν των δικών του ιδιοτήτων ως υπερτροφής, περιλαμβάνει και άλλα…. σούπερ υλικά, όπως το κράνμπερι και το γκότζι μπέρι. Με καταγωγή από την Αλεξανδρούπολη και την αγάπη της οικογένειας Ευθυμιάδη ως κινητήριο δύναμη, το ταχίνι της ούτε ενός έτους εταιρείας VRωSIS, ξεκίνησε μόλις πρόσφατα το ταξίδι του στην Ελλάδα και τις διεθνείς αγορές, θέλοντας να δώσει διαφορετικές γευστικές επιλογές στο κοινό. Τα αλείμματα ταχινιού της VRωSIS γίνονται όλα, όπως λέει στη Voria.gr η Λία Ευθυμιάδου, «ψυχή» της εταιρείας, χειροποίητα και είναι 100% φυσικά, χωρίς πρόσθετα, χωρίς έξτρα ζάχαρη και χωρίς συντηρητικά.

Ορμώμενη από την αγάπη της για το ταχίνι, που δεν έλειπε από το καθημερινό της τραπέζι, αλλά και θέλοντας να αξιοποιήσει την παράδοση της Θράκης στις καλλιέργειες σησαμιού, η οικογένεια Ευθυμιάδη από την Αλεξανδρούπολη δημιούργησε την άνοιξη του 2019 την εταιρεία VRωSIS, η οποία δημιουργεί ευφάνταστα αλείμματα ταχινιού, που περιλαμβάνουν στις συνταγές τους και superfoods. Η ιδέα προέκυψε από την καθημερινή πρακτική των μελών της οικογένειας, που ήθελε να απολαμβάνει το ταχίνι της συνδυασμένο και με άλλα υλικά. «Αγαπούμε τα superfoods. Σκεφτήκαμε λοιπόν αντί να τα προσθέτουμε στο ταχίνι αυτοσχέδια, να δημιουργήσουμε νέα προϊόντα που να τα περιλαμβάνουν ήδη» εξηγεί η Λία Ευθυμιάδου.

Κράνμπερι, γκότζι μπέρι και σοκολάτα

Η εταιρεία έχει ήδη δημιουργήσει τέσσερις κωδικούς αλειμμάτων ταχινιού, με κομμάτια σοκολάτας κουβερτούρας, με κομμάτια λευκής σοκολάτας, με κράνμπερι, αλλά και με γκότζι μπέρι και έλαιο πορτοκαλιού. Έχει μάλιστα κάνει και τα πρώτα της εξαγωγικά βήματα, στέλνοντας προϊόντα σε Αυστρία και Βέλγιο. Ήδη δε διερευνά και τις αραβικές χώρες, όπου το ταχίνι είναι μια δημοφιλής τροφή και υλικό στη μαγειρική, ξεκινώντας από το Ντουμπάι, όπου έχει αυτόν τον καιρό επαφές.

Η εταιρεία εξετάζει επίσης καινούριες γεύσεις για το επόμενο διάστημα, ενώ ετοιμάζεται να μπει και στα αλμυρά spread ταχινιού, ώστε τα προϊόντα της να μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις κουζίνες. «Το μότο μας είναι spread love (διαδώστε την αγάπη) για το ταχίνι» λέει χαρακτηριστικά η Λία Ευθυμιάδου, σε ένα λογοπαίγνιο για το spread (άλειμμα).

Η επιλογή του αρχαιοελληνικού ονόματος «βρώσις» για την εταιρεία δεν ήταν τυχαία, αφού η οικογένεια Ευθυμιάδη ήθελε να υπογραμμίσει τη σύνδεση της τροφής αυτής με την αρχαιοελληνική γαστρονομία, όπου το ταχίνι πρωταγωνιστούσε. «Θέλουμε να μάθει ο κόσμος ότι το ταχίνι είναι μια ιδιαίτερα υγιεινή τροφή, ένα φυσικό superfood με σημαντικά οφέλη για τον οργανισμό» λέει στη Voria.gr η Λία Ευθυμιάδου, η οποία σημειώνει πως παρότι η εταιρεία είναι πολύ νέα, η ανταπόκριση του κόσμου στα προϊόντα της είναι ιδιαίτερα θετική.