Skip to main content

ΑΓΝΟ: Έρχονται νέες συνεργασίες το α' εξάμηνο του 2024 - Συζητήσεις για επανεκκίνηση του εργοστασίου στον Λαγκάδα

Ποια τα επόμενα σχέδια της ΑΓΝΟ - Θετικά τα πρώτα μηνύματα για τα προϊόντα της αναγεννημένης εταιρείας

Στη διάρκεια του α' εξαμήνου του 2024 έρχονται νέες συνεργασίες με σούπερ μάρκετ και μικρές αγορές που δεν έχει σήμερα παρουσία το σήμα των προϊόντων της ιστορικής ΑΓΝΟ, που το Νοέμβριο του 2023 επανήλθε, μετά από χρόνια σιωπής, στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ.

Αυτό τόνισε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του σε εκδήλωση για τη νέα εποχή της ΑΓΝΟ το μέλος του διοικητικού συμβουλίου του oμίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία, Στέλιος Σαράντης, υπογραμμίζοντας πως τα πρώτα μηνύματα από την αγορά είναι πολύ θετικά για τους 21 κωδικούς που έχουν τοποθετηθεί σε σούπερ μάρκετ και μικρές αγορές σε Θεσσαλονίκη και σε δέκα νομούς της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας.

«Μέσα από έναν πλήρη κατάλογο 21 προϊόντων  που περιλαμβάνουν λευκό γάλα φρέσκο και παρατεταμένης διάρκειας, το αγαπημένο σοκολατούχο γάλα cocomilk, θρεπτικό κεφίρ απλό και με γεύσεις, αριάνι, στραγγιστό και παραδοσιακό γιαούρτι αλλά και Μακεδονίτικης συνταγής γλυκίσματα κρέμα και ρυζόγαλο, θεωρούμε πως καλύπτουμε το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών των καταναλωτών μας», είπε χαρακτηριστικά. 

Image

 

«Προσπαθούμε να επαναφέρουμε τις μνήμες και τη γεύση των προϊόντων της ΑΓΝΟ. Τα πρώτα βήματα στην αγορά έχουν γίνει και τα μηνύματα είναι πολύ θετικά. Αν τα μηνύματα συνεχίσουν να είναι θετικά θα αρχίσουν οι συζητήσεις για επανεκκίνηση του εργοστασίου στον Λαγκάδα που έχει και τη δυνατότητα παραγωγής παγωτού», ανέφερε ο κ. Σαράντης υπογραμμίζοντας πως η εταιρεία συνεργάζεται με αγελαδοτρότροφους από τον Λαγκάδα, τον Σοχό, τη Νέα Απολλωνία και τον Πεντάλοφο.  

Ο κ. Σαράντης έκανε μια σύντομη αναδρομή στην ΑΓΝΟ, που ακριβώς δέκα χρόνια, μετά την πτώχευσή της και την αναγκαστική απομάκρυνσή της από την αγορά – το 2013, μέσα στην περίοδο της οικονομικής κρίσης-  επέστρεψε στην αγορά, κάνοντας αρχή από τη Θεσσαλονίκη, απευθυνόμενη στο καταναλωτικό κοινό της άλλοτε ισχυρής έδρας της. Όπως είπε ο κ. Σαράντης, τα προϊόντα που διατίθενται στην αγορά καλύπτουν μεγάλο μέρος των καταναλωτικών συνηθειών μέσα από τις εκσυγχρονισμένες συσκευασίες, διατηρώντας όμως τις μνήμες του παρελθόντος.

Image

 

 

«Τα προϊόντα ΑΓΝΟ φτιάχνονται με σεβασμό στις παλιές συνταγές αλλά με τους πιο σύγχρονους ελέγχους που εξασφαλίζουν την πλούσια, αυθεντική γεύση και ποιότητα ΑΓΝΟ», είπε ο κ. Σαράντης και συμπλήρωσε: «προσδοκούμε να συμβάλλουμε και εμείς με τον τρόπο μας στην περαιτέρω ανάπτυξη της ευρύτερης  περιοχής της Βόρειας Ελλάδος αλλά και στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας της Μακεδονίας».  

Στην αναβίωση της ιστορικής γαλακτοβιομηχανίας αναφέρθηκε κατά τον διαδικτυακό χαιρετισμό του ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Λευτέρης Αυγενάκης, υπογραμμίζοντας πως στόχος του υπουργείου και της κυβέρνησης είναι η διασφάλιση της παράδοσης και των ποιοτικών προϊόντων.

Image

 

«Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα που δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, εμπράκτως, με επενδυτικά εργαλεία πολλαπλασιαστικής ικανότητας, καθώς η ολική ανάταξη της ελληνικής οικονομίας είναι το κοινό μας πρόταγμα» ανέφερε κατά τον χαιρετισμό του ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας Θράκης), Στάθης Κωνσταντινίδης, υπογραμμίζοντας πως «η ΑΓΝΟ έλειψε από τα νοικοκυριά μας και είμαστε χαρούμενοι που έχουμε τη δυνατότητα να γευτούμε ξανά τα προϊόντα σας».

Image

 

Ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς ήταν η απονομή τιμητικής πλακέτας που δόθηκε σε έναν άνθρωπο της ΑΓΝΟ επί σειρά ετών, τον διευθυντή της εταιρείας για 30 χρόνια Νίκο Καραθόδωρο, ο οποίος αναφέρθηκε στην πορεία της ΑΓΝΟ. «Τα προϊόντα ΑΓΝΟ ήταν και θα είναι εθνικό κεφάλαιο για την Ελλάδα. Είναι φωτεινός οδηγός ανάπτυξης και μοναδικής επιχειρησιακής εμπειρίας», είπε ο κ. Καραθόδωρος.

Image