Skip to main content

Και ο ΟΛΘ έχει πλέον τον… Κότβαλ του

Το καινούριο… καμάρι της ΟΛΘ ΑΕ είναι ένας γερανός «Κότβαλ» με ανυψωτική ικανότητα 120 τόνων, που κατέφθασε στο λιμάνι της πόλης με προοπτική να αρχίσει σταδιακά να συναρμολογείται, μέσα από μια διαδι
Νέους πελάτες και βαρύτερα φορτία θα είναι σε θέση να προσελκύσει εφεξής το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καθώς με το νέο αυτοκινούμενο γερανό που προμηθεύεται, αποκτά μεγαλύτερη δύναμη και υψηλότερη παραγωγικότητα όσον αφορά στις φορτοεκφορτώσεις εμπορευμάτων.

Το καινούριο… καμάρι της ΟΛΘ ΑΕ είναι ένας γερανός «Κότβαλ» με ανυψωτική ικανότητα 120 τόνων, που κατέφθασε στο λιμάνι της πόλης την Παρασκευή με προοπτική να αρχίσει σταδιακά να συναρμολογείται, μέσα από μια διαδικασία που θα κρατήσει συνολικά περίπου 2 μήνες.

Σε επίπεδο αυτοκινούμενου γερανού ο «Κότβαλ» είναι ότι ισχυρότερο θα έχει να επιδείξει το λιμάνι, καθώς μέχρι τώρα ο μεγαλύτερος γερανός που διέθετε ήταν ανυψωτικής ικανότητας 100 τόνων. Η συνδυασμένη χρήση των δύο συγκεκριμένων μηχανημάτων να σημειωθεί επιτρέπει στην ΟΛΘ να διαχειρίζεται τη φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων βάρους έως και 200 τόνων έκαστο. Για να γίνει καλύτερα κατανοητό τι σημαίνει για το λιμάνι η απόκτηση του νέου γερανού, αρκεί να λάβει κανείς υπόψη του ότι το βαρύτερο φορτίο που πέρασε από τη Θεσσαλονίκη -από όσο μπορούν να θυμηθούν γνώστες της κίνησης στους προβλήτες και στα ντοκ του λιμένα- ήταν 180 τόνων και τότε χρειάστηκε να επιστρατευτούν γερανοί από ιδιώτες εκτός ΟΛΘ για να εκτελεστεί η φορτοεκφόρτωση.

Η επένδυση, σύμφωνα με πληροφορίες, κυμαίνεται γύρω στα 4 εκ. ευρώ και θα προσδώσει στο λιμάνι της πόλης και μεγαλύτερη ταχύτητα, όσον αφορά στην εξυπηρέτηση των χρηστών, αφού ως αυτοκινούμενος θα μπορεί να μεταφέρεται σε όποιον προβλήτα έχει κίνηση την κάθε φορά.

Ανάλογο εξοπλισμό διαθέτουν τα λιμάνια της Καβάλας και του Πειραιά.