Σάββατο 18 Αυγούστου 2018
x

ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΡΟΣΦΕΥΓΕΙ Ο ΟΑΣΘ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς τόνισε στο δημοτικό συμβούλιο ότι συνεχίζεται η έρευνα για πιθανές ευθύνες για τη φθορά δημόσιας περιουσίας.

Την προσφυγή της διοίκησης του ΟΑΣΘ στη Δικαιοσύνη για απαξίωση της δημόσιας περιουσίας προανήγγειλε ο πρόεδρος του Οργανισμού Στέλιος Παππάς, κατά την ομιλία του στην ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.

Αφορμή για την προσφυγή, όπως εξήγησε, ήταν η κατάσταση στην οποία βρίσκονταν τα λεωφορεία.

"Τα αυτοκίνητα που παραλάβαμε ήταν ηλικίας από 10 – 13 ετών. Στην 20ετία αποσύρονται όποια και να είναι η κατάσταση τους. Έπρεπε να είναι αξιόμαχα. Κι εδώ υπάρχει ποινική ευθύνη. Απαξίωση δημόσιας περιουσίας. Είναι του δημοσίου. Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη γι΄ αυτή την απαξίωση; Για πέντε ή τρία χρόνια είχε να γίνει προληπτική συντήρηση. Για την αξιοπιστία αυτών των αυτοκινήτων; Εάν έχουμε ατυχήματα; Επειδή και για άλλες περιπτώσεις έχω προσφύγει στη δικαιοσύνη, και γι αυτό θα προσφύγω. Διότι υπάρχει απαξίωση δημόσιας περιουσίας και δεν μπορούμε να παίζουμε με αυτό", τόνισε χαρακτηριστικά.

Όπως σημείωσε, "εάν συνέβαινε ένα ατύχημα η νέα διοίκηση δεν θα είχε δυνατότητα να το καλύψει και θα ήταν υπόλογη έναντι των πολιτών και του νόμου. Και φυσικά έναντι του δημοσίου".  

“Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να ασφαλίζουμε τα αυτοκίνητα μας. Είμαστε και ασφαλιστικός φορέας", ανέφερε.

Ο κ. Παππάς τόνισε επίσης ότι συνεχίζεται η έρευνα για πιθανές ευθύνες για τη φθορά δημόσιας περιουσίας και για την αλλοίωση των πραγματικών επιχειρησιακών δυνατοτήτων. Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ επανέλαβε ότι υπάρχουν πολιτικές ευθύνες για τα οικονομικά στοιχεία του Οργανισμού.

Σύμφωνα με τον κ. Παπά, άμεσοι στόχοι είναι:

⦁    Επισκευή Λεωφορείων συνδυασμένη με την έναρξη της Προληπτικής Συντήρησης  και με συνεργασίες με εξωτερικά συνεργεία (π.χ. η συνεργασία με ΕΛΒΟ η οποία έχει χαρακτηριστικά που υπερβαίνουν μια τυπική επισκευαστική διαδικασία)
⦁    Αναδιοργάνωση του οργανισμού ώστε  στο τέλος του 2019 να τον παραδώσουμε στον ΑΣΥΘ βιώσιμο και εκσυγχρονισμένο με:
⦁    Εισαγωγή στην ψηφιακή εποχή
⦁    Νέο οργανόγραμμα, νέο οργανισμό, συστήματα ελέγχου του κόστους καυσίμων, ανταλλακτικών, κόστους εκμετάλλευσης ανά λεωφορείο, ελέγχος αποθεμάτων ( μέγιστα-ελάχιστα)
⦁    Εκσυγχρονισμό συστημάτων της τηλεματικής
⦁    Καθιέρωση ηλεκτρονικού εισιτηρίου
⦁    Δημιουργία νέων δομών με πιθανότητα νέων διευθύνσεων
⦁    Εκπαίδευσης προσωπικού όλων των βαθμίδων
⦁    Ανάπτυξης για την εισαγωγή νέων τεχνολογιών συμβατών με τις νόρμες της Ε.Ε. και την συνεργασία με αντίστοιχους οργανισμούς σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
⦁    Προγραμματισμού-Προϋπολογισμού και Στατιστικής
⦁    Εσωτερικού ελέγχου
⦁    Αξιοποίησης αποσβεσμένων Παγίων Στοιχείων

Η συνεδρίαση πραγματοποιείται παρουσία των διοικήσεων του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ, ενώ παρόντες είναι η εκπρόσωπος του Γραφείου του Πρωθυπουργού Κατερίνα Νοτοπούλου και μικρομέτοχοι του ΟΑΣΘ.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ