Skip to main content

Ryanair: Με ακρίβεια αφίχθησαν το 86% των πτήσεων τον Φεβρουάριο

Μόνο δύο παράπονα ανά 1.000 επιβάτες καταγράφουν τα στατιστικά στοιχεία για το Φεβρουάριο 2018 που έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα η αεροπορική.

Στατιστικά στοιχεία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών για το Φεβρουάριο 2018 έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα η αεροπορική εταιρία Ryanair.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, τα στοιχεία «επιβεβαιώνουν ότι η Ryanair παραμένει η Νο.1 αεροπορική εταιρεία και όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών».

Συγκεκριμένα:

  • 86% από τις 48,000 πτήσεις του Φεβρουαρίου αφίχθησαν με ακρίβεια*
  • Μόνο 2 παράπονα ανά 1,000 επιβάτες.
  • Μόνο ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 3.000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντώνται μέσα σε 7 ημέρες.

«Η Ryanair μετέφερε 8.6 εκατομμύρια επιβάτες το Φεβρουάριο, με το 86% των σχεδόν 48,000 πτήσεων να φτάνει στην ώρα του», δήλωσε σχετικά ο Kenny Jacobs της Ryanair και πρόσθεσε: «Χρησιμοποιώντας το εκτενές δίκτυο δρομολογίων μας και επιπρόσθετες βελτιώσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα 2018 του “Always Getting Better”, η Ryanair συνεχίζει να παρέχει πολύ περισσότερα στους επιβάτες από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη».                                   

Φεβρουάριος

2017

2018

Ακρίβεια πτήσεων

90%

86%*

Παράπονα ανά 1,000 επιβάτες

1.8

1.9

Παράπονα αποσκευών ανα 1,000 επιβάτες

0.54

0.37

Παράπονα που απαντήθηκαν σε λιγότερο από 7 ημέρες

99%

99%

*89% εκτός από τις ημερομηνίες 26-28 Φεβρουαρίου οι οποίες επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από σφοδρή χιονόπτωση.