Skip to main content

Τα Πράσινα Βουνά της ανατ. Χαλκιδικής σημείο αγροτουριστικής αναφοράς

Εκπαιδευτική επίσκεψη επτά Κύπριων επιχειρηματιών, σε όλα τα σημεία που συνέθεσαν το project «Τρία Πράσινα Βουνά» στην ανατολική Χαλκιδική.

Επτά Κύπριους επιχειρηματίες, που δραστηριοποιούνται  στον τομέα της αγροτουριστικής επιχειρηματικότητας στην ορεινή Λάρνακα, φιλοξένησε από τις 10-14 Νοεμβρίου η ανατολική Χαλκιδική, προκειμένου να τους μυήσει στον τρόπο με τον οποίο το χρυσο-βραβευμένο project με τίτλο «Τρία Πράσινα Βουνά» κατάφερε να αποτελεί σήμερα όχι μόνο βιώσιμο αλλά και επικερδή τρόπο ανάπτυξης μιας ολόκληρης περιοχής.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού, η εκπαιδευτική επίσκεψη στηρίχθηκε σε επί μέρους επισκέψεις των συμμετεχόντων σε όλα τα σημεία που συνέθεσαν το project, αλλά και σε συμμετοχή τους σε ανθρώπινες δραστηριότητες, όπως αυτές αναπτύχθηκαν, προωθήθηκαν και συνδέθηκαν με την έννοια του ανά τον κόσμο εφαρμοσμένου αγροτουρισμού.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε εκτενής παρουσίαση του project κατά τη διάρκεια της οποίας συμφωνήθηκε η υπογραφή συμφώνου συνεργασίας μεταξύ του Οργανισμού και του Συλλόγου Γυναικών Υπαίθρου Λάρνακας, το οποίο προβλέπει πραγματοποίηση σειράς καλά σχεδιασμένων πρωτοβουλιών/συνεργειών και στοχεύει στην ανάπτυξη αμφίδρομα επικερδούς συνεργασίας μεταξύ της Κύπρου και ολόκληρης της Ανατολικής Χαλκιδικής.  

Στην επίσκεψη, μεταξύ άλλων, έλαβαν μέρος η εκπρόσωπος του ΚΟΤ, υπεύθυνη για τον Αγροτουρισμό και τη Γαστρονομία, Μόνικα Λιατήρη αλλά και η εκπρόσωπος της Αναπτυξιακής Εταιρίας Λάρνακας, Άννα Κοσμά. Στην παρουσίαση παραβρέθηκε επίσης ο Πρόεδρος της Αναπτυξιακής Εταιρίας Χαλκιδικής, Γιώργος Πασαλής.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, επόμενο προωθητικό σταθμό του Οργανισμού στην Κύπρο αποτελεί η επίσκεψη τηλεοπτικού συνεργείου του ΡΙΚ στον ορεινό όγκο της κεντρικής και ανατολικής Χαλκιδικής, το οποίο θα προβεί σε λήψεις πλάνων που συνδέουν τη γαστρονομία με τον εναλλακτικό τουρισμό και δημιουργούν καινοτόμες τουριστικές μορφές όπως αυτές λειτουργούν στα «Τρία Πράσινα Βουνά».

Για μία ακόμη φορά αξίζει να σημειωθεί ότι η φετινή προωθητική καμπάνια του Οργανισμού στην Κύπρο, η οποία εκ του αποτελέσματος χαρακτηρίσθηκε ως απόλυτα στοχευμένη, παρουσίασε θεαματικά και άμεσα αποτελέσματα, δεδομένου ότι οι διαδικτυακές «κυπριακές αφίξεις» στην περιοχή σημείωσαν αύξηση της τάξης του 15-20%, ενώ τα σημαντικότερα τουριστικά γραφεία της Κύπρου τοποθετούν θεματικές τουριστικές διαδρομές στα προγράμματα του επόμενου έτους.