Skip to main content

Bubbllz: Ανεβάζεις φωτογραφίες στα social media και κερδίζεις

Η εφαρμογή από τη Θεσσαλονίκη που επιχειρεί να εξελίξει το social marketing και κέρδισε ένα από τα τρία Βραβεία Επιχειρηματικότητας.

Ζούμε στην εποχή που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας για χιλιάδες ανθρώπους. Μία βόλτα ή μία έξοδος για φαγητό ή ποτό αποτελούν πολλές φορές εμπειρίες που οι χρήστες των social media επιλέγουν να μοιραστούν με τους διαδικτυακούς τους φίλους μέσω «selfie» φωτογραφιών. Την ίδια ώρα ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Τα παραπάνω επιχειρεί να συνδυάσει η εφαρμογή bubbllz, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να κερδίζουν άμεσα από τις φωτογραφίες που «ποστάρουν» στα social media. Κάποιος που έχει αγοράσει ένα καινούριο προϊόν (πχ ρούχο) ή έχει επισκεφθεί ένα καφέ-μπαρ ή εστιατόριο μπορεί να αναρτήσει μία φωτογραφία, προωθώντας με αυτόν τον τρόπο τη συγκεκριμένη επιχείρηση (διαφήμιση μέσω User Generated Content) και λαμβάνοντας άμεσα επιβράβευση μέσω εκπτώσεων για μελλοντικές αγορές του, κουπονιών, διαγωνισμών και ειδικών προσφορών. Παράλληλα, μέσω της εφαρμογής δημιουργείται ένα «social points system», μέσω του οποίου ο χρήστης θα μπορεί να λαμβάνει μεγαλύτερες επιβραβεύσεις ανάλογα με το πόσο δημοφιλείς είναι οι αναρτήσεις του, δηλαδή το πόσα «likes» λαμβάνουν.

Η εφαρμογή δημιουργήθηκε από τους Κωνστάντιο Μπατσιώλα, Γεώργιο Θρασκιά και Παναγιώτη Χατζηδάκη, στη Θεσσαλονίκη, και πρόσφατα κέρδισε ένα από τα τρία βραβεία του Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας, λαμβάνοντας χρηματοδότηση για την εξέλιξή της (σσ κονδύλι 1,25 εκατ. ευρώ θα μοιραστεί στους τρεις νικητές), συμβουλευτική καθοδήγηση (mentoring), καθώς και ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών επιχειρηματικής υποστήριξης (νομικά, λογιστικά, μάρκετινγκ, τεχνολογία, επικοινωνία και διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού).

Η bubbllz είναι διαθέσιμη δωρεάν στο Google Play σε δοκιμαστική μορφή, με στόχο η επίσημη παρουσίαση να γίνει εντός του διμήνου Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου. Οι δημιουργοί της καλούν τους χρήστες να την κατεβάσουν στα smartphones και τα tablet τους και να δοκιμάσουν τις λειτουργίες της (σε πρώτη φάση οι αναρτήσεις μπορούν να γίνουν μέσω Facebook), κάνοντας παράλληλα σχόλια για την εμπειρία τους και τυχόν αλλαγές που θα ήθελαν να δουν.

Όπως λέει στη Voria.gr ο κ. Παναγιώτης Χατζηδάκης, ένας εκ των δημιουργών της Bubbllz, η εφαρμογή βασίζεται στο social marketing, το οποίο καταγράφει μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. «Αυτό που προσφέρουμε στους χρήστες της εφαρμογής είναι τη δυνατότητα να λαμβάνουν άμεσα κέρδη μέσω μιας διαδικασίας που τους είναι ιδιαίτερα οικεία, όπως αυτή της ανάρτησης φωτογραφιών στα social media. Μέσα από τη bubbllz από τη μία πλευρά ο χρήστης-πελάτης θα πάρει κάτι πίσω για τις αναρτήσεις του και από την άλλη η επιχείρηση θα έχει ένα feedback από τους ίδιους τους πελάτες», εξηγεί.

Ο ίδιος αναφέρει πως σε πρώτη φάση οι επιχειρήσεις που θα ενταχθούν στο δίκτυο της εφαρμογής (από Αθήνα και Θεσσαλονίκη) θα αφορούν κυρίως ένδυση-υπόδηση και φαγητό, με στόχο να επεκταθεί στον τουρισμό, τη διασκέδαση και τον αθλητισμό.

Οι δημιουργοί της bubbllz (από αριστερά): Παναγιώτης Χατζηδάκης, Κωνστάντιος Μπατσιόλας και Γιώργος Θρασκιάς