Skip to main content

Minimal και luxury η νέα έκθεση αυτοκινήτου της Volvo Παπαδόπουλος ΑΕ στη Θεσσαλονίκη

Η κεντρική φιλοσοφία της εταιρείας είναι επικεντρωμένη στον άνθρωπο - πελάτη που θα μπορεί να βιώσει την εμπειρία ενός αυτοκινήτου Volvo.

Το νέο της κατάστημα στη Θεσσαλονίκη παρουσίασε σήμερα η εταιρεία Volvo Παπαδόπουλος Α.Ε

Δημιουργώντας ένα χώρο υψηλής αισθητικής με κυρίαρχα στοιχεία το minimal και την πολυτέλεια, ενσωματώνοντας στην αισθητική της έκθεσης τη φιλοσοφία της Volvo, τα τρία αδέλφια Παπαδοπούλου, ο Σάββας, ο Χρήστος και ο Ανέστης, κάνουν ακόμη ένα επιχειρηματικό βήμα, στην εικοσαετή και πλέον παρουσία τους στον απαιτητικό κλάδο του αυτοκινήτου.

Η κεντρική φιλοσοφία της εταιρείας είναι επικεντρωμένη στον άνθρωπο - πελάτη, δημιουργώντας μια έκθεση όπου ο επισκέπτης θα αισθάνεται τόσο άνετα όσο και στο σαλόνι του σπιτιού του και θα μπορεί να χαλαρώσει για να μπορεί με ηρεμία να βιώσει την εμπειρία ενός αυτοκινήτου της Volvo.

Η εταιρεία έχει παράλληλα επενδύσει στον νευραλγικό τομέα του «personal servis» αναβαθμίζοντας τις υποδομές του συνεργείου υοθετωντας τον «προσωπικό τεχνικό».

Ο τεχνικός βρίσκεται κοντά στον πελάτη από την ώρα που θα πάρει τηλέφωνο για το ραντεβού του μέχρι την επισκευή, έχοντας άμεση οπτική επαφή με το συνεργείο, με τον ίδιο να κάθετα στο σαλόνι της έκθεσης και μέσα από τη τζαμαρία να βλέπει την επισκευή του αυτοκινήτου, η οποία θα γίνεται από δύο εξειδικευμένους τεχνικούς ταυτόχρονα.

Στόχος της εταιρείας είναι να συνεχίσει να επενδύει έχοντας ως στόχο να δημιουργήσει εγκαταστάσεις κλιματικά ουδέτερες, όπου με την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών θα καταστούν ενεργειακά αυτόνομες, ενώ παράλληλα θα μπορούν να φορτίζονται τα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα με την ηλικιακή ενέργεια.

Πριν όμως από αυτό, η εταιρεία έχει ήδη παραγγείλει φορτιστές αυτοκινήτου συνεχούς τάσης οι οποίοι θα ενισχύσουν τους δύο υπάρχοντες.

Επιπλέον στόχος της εταιρείας είναι να συμβάλλει ώστε η Θεσσαλονίκη να προχωρήσει στο να καινοτομήσει στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Η επιχείρηση ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη το 2000 έχοντας την αντιπροσωπεία της BMW. Το 2012, μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, πραγματοποίησε take over (σ.σ εξαγορά) στην εταιρεία BNW της Θεσσαλίας η οποία είχε την αντιπροσωπεία της Volvo και της Honda Mitsubishi.

Επίσης, το 2017 η εταιρεία επένδυσε και στον τομέα της ενοικίασης αυτοκινήτων στην Θεσσαλία, δημιουργώντας σταθμούς ενοικίασης στη Λάρισα, στο Λιμάνι της Βόλου, στο αεροδρόμιο της Σκιάθου, ενώ σχεδιάζει με μεθοδικότητα και τα επόμενα βήματα της, τα οποία όπως ειπώθηκε θα ανακοινωθούν προσεχώς.