Skip to main content

Σπίρτζης για πρόεδρο ΟΑΣΘ: Έμπειρος στα οικονομικά ο Στέλιος Παππάς

Δεν θα παίξουμε με την εκκαθάριση του ΟΑΣΘ και η επιλογή του Στέλιου Παππά αποτελεί επιλογή και κεντρικό μήνυμα, είπε ο υπουργός.

Από αύριο πιάνουν δουλειά οι νέες διοικήσεις των Οργανισμών που θα αναλάβουν τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, από το ΥΜΑΘ όπου ανακοίνωσε τα μέλη που θα απαρτίζουν τα νέα ΔΣ (δείτε εδώ).

«Πρόεδρος του νέου Οργανισμού θα είναι ο Στέλιος Παππάς και αυτό έχει τη δική του σημειολογία. Δεν θα παίξουμε με την εκκαθάριση του ΟΑΣΘ και αυτή είναι κεντρική επιλογή και κεντρικό μήνυμα. Γι΄αυτό και μπαίνει ένα ιστορικό στέλεχος του χώρου με μεγάλη εμπειρία στα οικονομικά», είπε.

«Αύριο το πρωί εγώ μαζί με τα μέλη των νέων Δ.Σ., θα μεταβούμε στα γραφεία των μέχρι πρότινος ΟΑΣΘ και ΣΑΣΘ, ώστε να εγκατασταθούν οι νέες διοικήσεις και να ξεκινήσουν τις εργασίες τους», ανακοίνωσε. «Παράλληλα με το έργο των νέων Δ.Σ., θα συσταθεί και μια επιτροπή η οποία θα έχει συμβουλευτικό ρόλο», πρόσθεσε ο υπουργός. 

Ο κ. Σπίρτζης τόνισε πως δεν θα προκύψει ζήτημα με την καταβολή των δεδουλευμένων στους εργαζομένους του ΟΑΣΘ. «Έχει ήδη γίνει σχετικό αίτημα για την εκταμίευση χρημάτων από το υπουργείο Μεταφορών προς το Γενικό Λογιστήριο του κράτους και μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να προχωρήσει η διαδικασία. Σε ερώτηση για το εάν θα εξασφαλιστεί η μισθοδοσία των εργαζομένων και αφού μεταβούν στον νέο φορέα, ο υπουργός απάντησε πως «δεν υπάρχει δημόσιος φορέας που δεν έχει εξασφαλισμένη τη μισθοδοσία των εργαζομένων του».

«Σήμερα ξεκινάμε μαζί με τους Θεσσαλονικείς, τους φορείς της πόλης και την τοπική αυτοδιοίκηση την προσπάθεια για να οικοδομήσουμε μετά από δεκαετίες, δημόσιες κοινωνικές αστικές συγκοινωνίες στην υπηρεσίες του πολίτη και όχι στην υπηρεσία της υψηλής εγγυημένης κερδοφορίας κάποιων», είπε ο υπουργός και πρόσθεσε: «Είναι γνωστό ότι η Θεσσαλονίκη και οι αστικές συγκοινωνίες δεν έχουν καλή σχέση. Φιλοδοξούμε οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης να ανήκουν στη Θεσσαλονίκη, το μετρό να ολοκληρωθεί και να ξεκινήσει τη δοκιμαστική του λειτουργία το 2019».
«Η νέα διοίκηση δεν θα έχει μέλημα την κερδοφορία των μετόχων», επεσήμανε.

Επιπλέον, ο κ. Σπίρτζης επανέλαβε το απαράδεκτο της κατάστασης που επικρατούσε στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης λέγοντας, μεταξύ άλλων πως δεν γίνεται τα λεωφορεία να έχουν μηχανήματα που δεν δίνουν ρέστα.