Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Δυσαρέσκεια ΕΕΘ για τις επιπτώσεις από το Fly Over - Ζητά ξεκάθαρες θέσεις από τους υποψήφιους

«Έχει εγείρει κύμα ανησυχίας στις τάξεις των επαγγελματιών» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης

Τη δυσαρέσκειά του για το «γεγονός ότι στη Θεσσαλονίκη δεν υλοποιείται κανένα έργο πραγματικά αναπτυξιακό που θα αλλάξει προς τα καλύτερο τη φυσιογνωμία της, με εξαίρεση το μετρό, για το οποίο ακόμη δεν γνωρίζουμε την ακριβή ημερομηνία λειτουργίας του, τη στιγμή που οι εργασίες κατασκευής του επέφεραν τεράστιο πλήγμα στην αγορά, οδηγώντας στο λουκέτο μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων», εκφράζει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Παράλληλα, σημειώνεται πως «η επικείμενη έναρξη των εργασιών κατασκευής του υπέργειου οδικού άξονα στο ανατολικό τμήμα της περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, του γνωστού flyover, έχει εγείρει κύμα ανησυχίας στις τάξεις των επαγγελματιών μελών μας για τις δυσάρεστες επιπτώσεις που θα υπάρξουν και σειρά σοβαρών επιφυλάξεων».

«Tο Ε.Ε.Θ. καλεί όλους τους επικεφαλής αυτοδιοικητικών παρατάξεων που διεκδικούν την ψήφο των πολιτών είτε ως υποψήφιοι δήμαρχοι, είτε ως υποψήφιοι Περιφερειάρχες Κεντρικής Μακεδονίας, να τοποθετηθούν με ξεκάθαρες θέσεις και απόψεις, τόσο για την κατασκευή του fly over, όπως και για το γεγονός πως η Θεσσαλονίκη απουσιάζει από τον «χάρτη» υλοποίησης μεγάλων και σημαντικών έργων», τονίζεται.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση:

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος του κ. Μιχάλης Ζορπίδης και όλα τα μέλη διοίκησης, ήταν πάντα και είναι υπέρ των αναπτυξιακών έργων στη Θεσσαλονίκη, δίνοντας αγώνα για την υλοποίηση όσο δυνατόν περισσότερων τέτοιων έργων στην πόλη μας.

Ωστόσο, πρέπει να τονιστεί η μεγάλη δυσαρέσκεια για το γεγονός, ότι στην Θεσσαλονίκη δεν υλοποιείτε κανένα έργο πραγματικά αναπτυξιακό που θα αλλάξει προς τα καλύτερο τη φυσιογνωμία της, με εξαίρεση το μετρό, για το οποίο ακόμη δεν γνωρίζουμε την ακριβή ημερομηνία λειτουργίας του, τη στιγμή που οι εργασίες κατασκευής του επέφεραν τεράστιο πλήγμα στην αγορά, οδηγώντας στο «λουκέτο» μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων.  

Παράλληλα, το γεγονός πως η ανάπλαση του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου έχει παγώσει, αποτελεί πλήγμα για ολόκληρη τη πόλη, ενώ δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό το γεγονός πως δεν μπορούν να εξευρεθούν κεφάλαια του δημοσίου για τις εκθεσιακές υποδομές και το πάρκο, όταν για άλλου είδους έργα στην πρωτεύουσα, τα ανάλογα κεφάλαια βρίσκονται.

Η επικείμενη έναρξη των εργασιών κατασκευής του υπέργειου οδικού άξονα στο ανατολικό τμήμα της περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, του γνωστού flyover, έχει εγείρει κύμα ανησυχίας στις τάξεις των επαγγελματιών μελών μας για τις δυσάρεστες επιπτώσεις που θα υπάρξουν και σειρά σοβαρών επιφυλάξεων.

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η αναβάθμιση της περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης είναι απαραίτητη. Ωστόσο, το γεγονός ότι για τις ανάγκες υλοποίησης του fly over, θα πρέπει να κλείσει μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, στην υφιστάμενη περιφερειακή οδική αρτηρία, σημαίνει παράλληλα, ότι θα περιοριστεί κατά πολύ μεγάλο ποσοστό ο αριθμός των διερχόμενων οχημάτων που μπορεί να εξυπηρετήσει. Αυτό αυτομάτως σημαίνει πως το κυκλοφοριακό βάρος που θα προκύψει θα διοχετευτεί στους ήδη υπερφορτωμένους συγκοινωνιακά δρόμους της πόλης, με ανυπολόγιστες αυτή τη στιγμή συνέπειες στην αγορά, σε μια περίοδο που οι ελεύθεροι επαγγελματίες δίνουν αγώνα επιβίωσης.

Σίγουρα τα οφέλη από τη λειτουργία του fly over θα είναι μεγάλα για ολόκληρο τον νομό Θεσσαλονίκης. Ωστόσο, δεν είναι αποδεκτό να καταστραφούν μικρομεσαίες επιχειρήσεις για την κατασκευή του. Θεωρούμε πως πρέπει να προηγηθεί η υλοποίηση και ολοκλήρωση άλλων έργων που θα μειώσουν το αρνητικό αποτύπωμα κατά την διάρκεια των εργασιών κατασκευής της υπέργειας οδού.

Καθώς το θέμα είναι πολύ σοβαρό, το Ε.Ε.Θ. καλεί όλους τους επικεφαλής αυτοδιοικητικών παρατάξεων που διεκδικούν την ψήφο των πολιτών είτε ως υποψήφιοι δήμαρχοι, είτε ως υποψήφιοι Περιφερειάρχες Κεντρικής Μακεδονίας, να τοποθετηθούν με ξεκάθαρες θέσεις και απόψεις, τόσο για την κατασκευή του fly over, όπως και για το γεγονός πως η Θεσσαλονίκη απουσιάζει από τον «χάρτη» υλοποίησης μεγάλων και σημαντικών έργων.