Skip to main content

Ζητείται ΥΠΟΙΚ: Η... «ουρά» μιας cult διαφήμισης - Νο 2

Η ιστορία έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά λόγω της έντονης προεκλογικής περιόδου που μεσολάβησε, έχασε την προβολή που είχε σε κανονικές συνθήκες

Η ιστορία έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά εξαιτίας της έντονης προεκλογικής περιόδου που μεσολάβησε, έχασε την προβολή που αλλιώς θα τύγχανε. Συγκεκριμένα, όπως σας είχαμε ενημερώσει από τις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας, ο head manager της Japonica, Paul Kazarian, ήταν αυτός που κρυβόταν πίσω από την πιο cult ολοσέλιδη διαφήμιση στον ελληνικό Τύπο τα τελευταία χρόνια.

Αυτή δηλαδή με την οποία "ζητούσε" υποψήφιο υπουργό Οικονομικών για την Ελλάδα ...5αστέρων. Σε διεθνή τηλεδιάσκεψη, λίγες ώρες μετά, εξηγούσε ότι το έκανε επειδή οι δυσκολίες που θα κληθεί να αντιμετωπίσει, όποιος αναλάβει το συγκεκριμένο πόστο, μετά τις εκλογές, θα είναι τεράστιες.

Ποιο όμως είναι αυτός ο κ. Καζαριάν; Ο συγκεκριμένος fund manager, το καλοκαίρι του 2013, είχε κάνει επίσημη δημόσια προσφορά για την αγορά ελληνικών ομολόγων ύψους έως και 2,9 δισ ευρώ! Τότε, το θέμα είχε συζητηθεί πολύ, καθώς είχε προκαλέσει πολύ μεγάλη εντύπωση. Με μια κρίσιμη διαφορά, ωστόσο: Ποτέ κανείς δεν έμαθε τα πραγματικά αποτελέσματα αυτής της συναλλαγής.

Δηλαδή, ακόμα και σήμερα, κανείς δεν γνωρίζει πόσα ελληνικά κρατικά ομόλογα έχει στο χαρτοφυλάκιο του ο Καζαριάν και η Japonica. Αυτό όμως δεν τον αποτρέπει από το να παρεμβαίνει, κατά τρόπο εντυπωσιακό, στις ελληνικές εξελίξεις, όποτε το κρίνει αναγκαίο. Και να συγκεντρώνει πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας...