Skip to main content

Ταχιάος: Συναρμολογείται ο πρώτος μετροπετροπόντικας για τη γραμμή 4 του μετρό Αθήνας (φωτο)

«Είκοσι συρμοί χωρίς οδηγό σε ώρες αιχμής θα περνούν από τους σταθμούς κάθε 90 δευτερόλεπτα»

Συναρμολογείται ο πρώτος από τους δύο μετροπετροπόντικες για τη γραμμή 4 του μετρό, στην Αθήνα, που σε λίγες εβδομάδες θα ξεκινήσει την υπόγεια εργασία του, όπως ανέφερε σε ανάρτησή του ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος.

Ο κ. Ταχιάος έγραψε στο Facebook πως στο φρέαρ της οδού Μεσογείων, εκεί που μελλοντικά θα κατασκευαστεί ο δεύτερος Σταθμός Κατεχάκη που θα περιλαμβάνεται στην επέκταση της νέας γραμμής προς τα βόρεια και σε βάθος 36 περίπου μέτρων, συναρμολογείται ο πρώτος από τους δύο μετροπόντικες που σε λίγες εβδομάδες θα ξεκινήσει την υπόγεια εργασία του στα μυστικά της Αττικής γης.

«Δεκαπέντε νέοι σταθμοί (Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή), 12,8 χιλιόμετρα σήραγγας, 20 συρμοί χωρίς οδηγό που σε ώρες αιχμής θα περνούν από τους σταθμούς κάθε 90 δευτερόλεπτα, χάρις σε μία συγχρηματοδοτούμενη από την ΕΕ επένδυση προϋπολογισμού κοντά στο 1,5 δις ευρώ, αποτελούν την πρώτη φάση μίας μεγάλης αλλαγής στις μετακινήσεις στο πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας», σημειώνει.

Αναλυτικά η ανάρτηση του προέδρου της Αττικό Μετρό:

Και να λοιπόν που έρχεται η ώρα να ξεκινήσει μια σκουληκότρυπα σε σχήμα U, που σε κάποια χρόνια θα έρθει να αποδείξει ότι υπάρχουν και (χρονικά) συντομότερες διαδρομές από αυτές που παραλληλίζονται με μία νοητή ευθεία: Γαλάτσι - Γουδή σε 17 λεπτά με το υπερσύγχρονο Μετρό της Γραμμής 4.

15 νέοι σταθμοί (Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή), 12,8 χιλιόμετρα σήραγγας, 20 συρμοί χωρίς οδηγό που σε ώρες αιχμής θα περνούν από τους σταθμούς κάθε 90 δευτερόλεπτα, χάρις σε μία συγχρηματοδοτούμενη από την ΕΕ επένδυση προϋπολογισμού κοντά στο 1,5 δις €, αποτελούν την πρώτη φάση μίας μεγάλης αλλαγής στις μετακινήσεις στο πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας.

Στο φρέαρ της οδού Μεσογείων, εκεί που μελλοντικά θα κατασκευαστεί ο δεύτερος Σταθμός Κατεχάκη που θα περιλαμβάνεται στην επέκταση της νέας γραμμής προς τα βόρεια και σε βάθος 36 περίπου μέτρων συναρμολογείται ο πρώτος από τους δύο μετροπόντικες που σε λίγες εβδομάδες θα ξεκινήσει την υπόγεια εργασία του στα μυστικά της Αττικής γης.

Δείτε τις φωτογραφίες: