Skip to main content

Βολές Μπίλλια κατά ΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ για καθυστερήσεις στο πρότζεκτ του παραλιακού μετώπου

Τι είπε ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών Πάρις Μπίλλιας στην ημερίδα της Voria.gr

Στοίχημα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για τη νέα θητεία και πρώτη προτεραιότητα είναι να προχωρήσει η ανάπλαση και η ενοποίηση του παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης Πάρις Μπίλλιας, μιλώντας στην ημερίδα της Voria.gr με θέμα «Μεγάλα Έργα και Ενεργειακές Υποδομές στη Βόρεια Ελλάδα» και σημειώνοντας πως αυτό θα δώσει αναπτυξιακή αξία και ώθηση στην πόλη και στη Βόρεια Ελλάδα.

Έκανε λόγο για μια μεγάλη παρέμβαση που ξεκινά από το Καλοχώρι έως το Αγγελοχώρι, περίπου 40 χιλιόμετρα. Ο κ. Μπίλλιας αναγνώρισε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις καθώς, όπως είπε, «η διοικητική μηχανή έχει καταφέρει να έχει φτιάξει ένα περίπλοκο σύστημα από διάφορους φορείς του δημοσίου, που ο καθένας από αυτούς θεωρεί ότι ‘’είναι το χωράφι που κληρονόμησε’’ και συμπεριφέρεται με μια ιδιοκτησιακή αντίληψη, χωρίς να έχει σχέδιο για κανένα από τα asset που έχει στο χαρτοφυλάκιό της». «Για να είμαστε ξεκάθαροι, αναφέρομαι συγκεκριμένα στους φορείς ΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και όλους αυτούς που μπλέκονται, διαβουλεύονται και συνεργάζονται μεταξύ τους, αλλά ποτέ δεν καταλήγουν πουθενά», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μπίλλιας.

Ο αντιπεριφερειάρχης ανέφερε ότι πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες μια συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό και αναμένεται άμεσα να ξεκαθαρίσει το ζήτημα με την αξιοποίηση του εμπορευματικού σταθμού, στη δυτική Θεσσαλονίκη. «Για εμάς είναι ακόμα και αιτία πολέμου να μη γίνει το πάρκο που έχουμε στον σχεδιασμό μας στη συγκεκριμένη περιοχή. Πιστεύουμε ότι θα έχουμε σύμμαχό μας και τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης αλλά και τους άλλους δημάρχους. Δεν μπορεί να συνεχίζεται αυτό το χάλι σε αυτήν την περιοχή, που θυμίζει δεκαετία του ΄50, του ΄60 και του΄70. Να μας λένε ότι "έχουμε σχέδια" αλλά ποτέ να μη μας λένε ποια είναι τα σχέδιά τους και να αφήνουνε την πόλη σε αυτό το χάλι. Αυτό πρέπει να τελειώνει», είπε με έμφαση ο αντιπεριφερειάρχης, εκτιμώντας ότι σε αυτή την κατεύθυνση θα είναι ενωμένοι οι φορείς της πόλης.

Ο κ. Μπίλλιας εκτίμησε ότι αν ολοκληρωθεί η επίλυση αυτού του προβλήματος, «θα προχωρήσουμε άμεσα στις απαραίτητες αδειοδοτήσεις και θα πάρει τον δρόμο προς την έγκριση από το Συμβούλιο της Επικρατείας». «Θέλω να πιστεύω ότι στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2024 θα έχουμε στα χέρια μας το Προεδρικό Διάταγμα για να προχωρήσουμε επιτέλους σε αυτό που έχει ανάγκη η Θεσσαλονίκη, ένα βαθιά αναπτυξιακό και περιβαλλοντικό έργο, όπως είναι η ανάπλαση του παραλιακού μετώπου. Είναι το μόνο έργο που θα βγάλει την πόλη από αυτή τη μιζέρια και την εσωστρέφεια», κατέληξε ο κ. Μπίλλιας.

Αναφερόμενος στα αντιπλημμυρικά έργα, τόνισε ότι το κεντρικό κράτος πέταξε στις περιφέρειες το μπαλάκι για την υλοποίησή τους.  Ο κ. Μπίλλιας σημείωσε ότι πρόσφατα έγινε μια επικαιροποίηση του masterplan για τα αντιπλημμυρικά της Θεσσαλονίκης μέσα στο οποίο προβλέπονται 40 έργα, δράσεις και μελέτες. «Πιστεύουμε ότι αυτά τα έργα θα μπορέσει να τα υλοποιήσει η Περιφέρεια με το στελεχιακό δυναμικό που έχει, δηλαδή τους 30 μηχανικούς», ανέφερε.