Skip to main content

Χαλιαμπάλιας: Άχρηστοι οι ποδηλατοδρόμοι χωρίς χώρους στάθμευσης

Πρώτα πρέπει να γίνουν οι κατάλληλες υποδομές και να εξασφαλιστούν θέσεις στάθμευσης για την εξυπηρέτηση των πολιτών, είπε ο κ. Χαλιαμπάλιας.

Να κατασκευαστούν χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων παράλληλα με την κατασκευή ποδηλατοδρόμων ζητεί ο Σάββας Χαλιαμπάλιας. Ο ιδρυτής του Φορέα Σκέψης Ενεργών Πολιτών σχολιάζοντας τις σχετικές  εξαγγελίες για τη δημιουργία ενός νέου οδικού δικτύου, που θα χρησιμοποιούν οι ποδηλάτες, το χαρακτηρίζει ως έργο βιτρίνας.

Θα διασχίζει την πόλη από το δυτικό μέχρι το ανατολικό της άκρο, σύμφωνα με το σχεδιασμό του δήμου Θεσσαλονίκης. Το υπάρχον δίκτυο ποδηλατοδρόμων συνολικού μήκους 12 χιλιομέτρων, ολοκληρώθηκε το 2009 με ευρωπαϊκά κονδύλια ενώ μέχρι σήμερα δεν έχει συντηρηθεί και δεν έχει επεκταθεί καθόλου.

«Είμαστε στο ίδιο έργο θεατές. Το έχουμε ξαναδεί και πριν από 11 χρόνια, επί δημαρχίας Παπαγεωργόπουλου. Τότε για να μην χαθεί το σχετικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα, σπατάλησαν ένα σωρό χρήματα για να γίνουν οι υποτιθέμενοι ποδηλατοδρόμοι οι οποίοι δεν χρησιμοποιήθηκαν σε μεγάλο βαθμό. Το μόνο που έγινε ήταν να δημιουργηθούν προβλήματα στάθμευσης. Ο νυν δήμαρχος συνεχίζει την ίδια πολιτική» επισημαίνει ο κ. Χαλιαμπάλιας.

Ακόμη, ο πρώην υποψήφιος δήμαρχος και βουλευτής Θεσσαλονίκης συμπληρώνει: «Δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός για τη δημιουργία χώρων στάθμευσης. Που θα καταλήξουν όλα τα αυτοκίνητα τα οποία θα αποσυρθούν  από τους δρόμους όταν γίνουν οι ποδηλατοδρόμοι; Αυτά είναι όλα έργα βιτρίνας. Πρώτα πρέπει να γίνουν οι κατάλληλες υποδομές και να εξασφαλιστούν θέσεις στάθμευσης για την εξυπηρέτηση των πολιτών. Δεύτερον, σε 10 χρόνια, το 30% των αυτοκινήτων θα είναι ηλεκτρικά άρα όσοι σταθμεύουν καλό θα ήταν να έχουν συγχρόνως δυνατότητα να φορτίζουν τα οχήματα τους. Τώρα είναι η ευκαιρία για τη δημιουργία έργων υποδομής  με στόχο το εγγύτερο μέλλον».