Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020
x

ΕΚΘ: ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΒΑΣΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΟΑΣΘ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ ΛΥΣΗ

Οι τέσσερις πυλώνες των ζητημάτων στον ΟΑΣΘ που ζητούν επιτακτικά απαντήσεις, σύμφωνα με το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης

Την επίλυση τεσσάρων βαζικών ζητημάτων στον ΟΑΣΘ, που θα βοηθήσουν ως προς τη σωστή κατεύθυνση την ομαλή λειτουργία του Οργανισμού, ζητεί το ΕΚΘ, τονίζοντας σε ανακοίνωσή του ότι στηρίζει τους εργαζόμενούς του και τους πολίτες της πόλης που εξυπηρετούνται από το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς που διαθέτει η Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με το ΕΚΘ, ο πρώτος πυλώνας των ζητημάτων που παραμένουν ανοιχτά αφορά τη μη καταβολή τον τελευταίο χρόνο (12 μήνες) θεσμοθετημένων όρων της σύμβασης, καθώς και τη μη απόδοση του επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας και θέσης ευθύνης, γεγονός που πλήττει οικονομικά, ασφαλιστικά και ηθικά τους εργαζόμενους.

Ο δεύτερος πυλώνας αφορά στην άμεση επιδιόρθωση παροπλισμένων λεωφορείων που έχουν μείνει εκτός στόλου για ζημιές που θεωρούνται μικρές και η επιδιόρθωσή τους δεν θα βλάψει οικονομικά τον Οργανισμό, ενώ παράλληλα θα προσφέρει "ανάσα" στο επιβατικό κοινό, σύμφωνα με το Κέντρο.

Ο τρίτος πυλώνας, σύμφωνα πάντα με το ΕΚΘ, σχετίζεται με τις συνθήκες μεταφοράς στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, με την υγρασία και τη ζέστη να δημιουργούν αποπνικτική ατμόσφαιρα και τη χρήση των κλιματιστικών να θεωρείται αναγκαία, ειδικά στις ημέρες μας που επιβάτες και οδηγός φορούν προστατευτική μάσκα για να προφυλαχθούν από τον COVID-19, γεγονός που τις ώρες αιχμής και αυξημένης θερμοκρασίας λειτουργεί επιβαρυντικά στην κατάσταση που διαμορφώνεται μέσα στα λεωφορεία.

«Χωρίς καθυστέρηση θα πρέπει άμεσα να επιδιορθωθεί το σύστημα κλιματισμού στα λεωφορεία και να βελτιωθούν οι συνθήκες μετακίνησης που τις ώρες αιχμής δοκιμάζουν την υπομονή των επιβατών και που πολλές φορές αγανακτισμένοι στρέφονται κατά των εργαζομένων», τονίζει το ΕΚΘ και συμπληρώνει:

«Τέλος, είναι αναγκαία η υπογραφή νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για την ομαλή λειτουργία του Οργανισμού και την έμπρακτη υποστήριξη στους εργαζόμενους που σε όλη αυτή την περίοδο της πανδημίας και παρά την αβεβαιότητα που δημιούργησαν οι πρωτόγνωρες συνθήκες λόγω του COVID-19 οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ έβαλαν το γενικό καλό και την εξυπηρέτηση του κοινού πάνω και από τους εαυτούς τους».

«Η αναγνώριση της συνεισφοράς τους και η διασφάλιση των όρων και των θέσεων εργασίας κρίνεται αναγκαία και επιβεβλημένη, το ίδιο και η βελτίωση της κατάστασης και λειτουργίας των αστικών λεωφορείων της πόλης», καταλήγει.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ