Skip to main content

Επένδυση 2,4 εκατ.ευρώ και νέα προϊόντα χωρίς γλουτένη από τη Unismack

Στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ θα φιγουράρουν από τις αρχές του 2010 τα καινοτόμα προϊόντα σνακ χωρίς γλουτένη της εταιρίας U&S Unismack, συμφερόντων της οικογένειας Στρατάκη.
Στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ θα φιγουράρουν από τις αρχές του 2010 τα καινοτόμα προϊόντα σνακ χωρίς γλουτένη της εταιρίας U&S Unismack, η οποία παρά το γεγονός ότι έκανε το ντεμπούτο της στην αγορά τροφίμων στις αρχές του 2008, ήδη, έχει πετύχει να εξάγει το 60% της παραγωγής της. Παράλληλα, η εταιρία ξεκίνησε επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 2,4 εκατ.ευρώ, το οποίο έχει ενταχθεί στον αναπτυξιακό νόμο, για την αύξηση της παραγωγικής της δυναμικότητας και τη δημιουργία νέων γραμμών παραγωγής στη μονάδα της στη ΒΙΠΕ Κιλκίς. Το επενδυτικό πρόγραμμα αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το φθινόπωρο του 2010.

Η Unismack, συμφερόντων της οικογένειας Στρατάκη, η οποία είναι γνωστή στον χώρο των τροφίμων από τη δημιουργία της αρτοβιομηχανίας Cibus, θα κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του έτους στην ελληνική και διεθνή αγορά νέα, καινοτόμα κράκερς χωρίς γλουτένη. Όπως τόνισε στη Voria.gr ο γενικός διευθυντής της Unismack, κ.Δημήτρης Στρατάκης, η εταιρία έχει, ήδη, υποβάλλει αίτηση για να πατεντάρει τα νέα προϊόντα.  «Τα προϊόντα χωρίς γλουτένη βρίσκονται σε έντονα ανοδική τάση στις αγορές της Βόρειας Ευρώπης και των ΗΠΑ. Η τάση αυτή μας ευνοεί ιδιαίτερα. Μάλιστα, η ανταπόκριση είναι μεγαλύτερη από τις αρχικές μας προσδοκίες», επεσήμανε ο κ.Στρατάκης. Μάλιστα, με βάση τα μηνύματα από τους πρώτους μήνες της τρέχουσας χρήσης Ιουλίου 2009-Ιουνίου 2010 η εταιρεία οδεύει για αύξηση των εξαγωγών της στο 70% του συνολικού της τζίρου.

Η Unismack έχει παρουσία σε Αγγλία, Γερμανία, Βαλκάνια, Ιαπωνία, Αυστραλία, βρίσκεται σε συζητήσεις για την επιλογή του διανομέα της στις ΗΠΑ, ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα τοποθετήσει τα προϊόντα της στην Ιταλία και στις Σκανδιναβικές χώρες. «Η Αγγλία αποτελεί τη βασική μας αγορά και παρουσιάζει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης», επισημαίνει ο κ.Στρατάκης. Συγκεκριμένα, τα προϊόντα της Unismack βρίσκονται στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ Asda, Sainsbury’s και Waitrose και μέχρι τέλος του έτους και στην Tesco.
 
Η παραγωγική μονάδα της Unismack βρίσκεται σε οικόπεδο 6,5 στρεμμάτων και καλύπτει επιφάνεια 3.200 τμ. Η εταιρία ξεκίνησε την επένδυση τον Αύγουστο του 2007 και στις αρχές του 2008 κυκλοφόρησε το πρώτο της προϊόν χωρίς γλουτένη, τα σνακ Cheese Ups, που ήταν αποτέλεσμα μακρόχρονης έρευνας. Τα Cheese Ups είναι τα μοναδικά, που ζυμώνονται με τυρί edam(από 45-50%), φουσκώνουν στο φούρνο με τη φυσική διαδικασία ζύμωσης, ενώ δεν περιέχουν χρωστικές. Σήμερα, η Unismack διαθέτει εννέα κωδικούς στην κατηγορία των σνακ.

Η εταιρία αναμένει για την τρέχουσα χρήση, που ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2009 αύξηση του κύκλου εργασιών σε ποσοστό άνω του 50% σε σχέση με 1 εκατ.ευρώ για την προηγούμενη χρήση.