Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018
x

ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ

Ο ελληνισμός είναι πάνω από την Ελλάδα ως κράτος. Ίσως, λόγω της α-παιδείας που περιήλθαμε κατά τις τελευταίες δεκαετίες να γίνεται σύγχυση εννοιών.

Δεν αρκεί η καταγωγή, ούτε η απόκτηση υπηκοότητας για να χαρακτηριστεί κάποιος στην ουσία ως Έλληνας, αν δεν το θέλει ο ίδιος. Γι’ αυτό έχω γράψει σε κάθε ευκαιρία, ότι το κύριο στοιχείο είναι η ενσυνείδητη ενσωμάτωση στον ελληνισμό.

Παρακολουθώ την συμπεριφορά του Αντετοκούμπο. Είναι μαύρος, είναι Νιγηριανός, αλλά θέλει να είναι Έλληνας. Και το αποδεικνύει με κάθε δήλωση και πράξη του. Παρακολουθώ και αξιωματούχους του ελληνικού κράτους, θεωρούμενους Έλληνες, που δεν χάνουν ευκαιρία να καταφερθούν κατά του ελληνισμού. Ίσως λόγω του μαρξιστικού διεθνισμού που πρεσβεύουν, ίσως ντρέπονται που είναι Έλληνες, επειδή το κράτος βρίσκεται σε -πράγματι- άθλια κατάσταση. Το ακούσαμε κι αυτό.

Ο ελληνισμός όμως είναι πάνω από την Ελλάδα, ως κράτος. Ίσως, λόγω της α-παιδείας στην οποία περιήλθαμε κατά τις τελευταίες δεκαετίες -σκόπιμα, υποστηρίζω- να γίνεται σύγχυση εννοιών, και να δημιουργείται σύγχυση του ελληνισμού με την κρατική υπόσταση.

[Σ’ αυτό μπορεί να φταίει και το γεγονός, ότι ναι μεν διατηρήσαμε το ουσιαστικό Έλλην -από τον απόγονο του Δευκαλίωνα- αλλά αποκαλέσαμε το κράτος Ελλάδα, που κατ’ επέκταση έπρεπε να καλούμαστε Ελλαδίτες (όπως πράττουμε όταν θέλουμε να διαχωρίσουμε του κατοίκους της χώρας μας από τους Κύπριους). Η ίδια σύγχυση υπάρχει και στην αλλοδαπή με το Greece, ενώ το επίθετο είναι Hellenique].

Μου είναι αδύνατο να εξηγήσω, ότι ενώ όλοι οι λαοί -μα όλοι, μηδενός εξαιρουμένου- είτε εξωραΐζουν την ιστορία τους αποκρύπτοντας τα αρνητικά, είτε κλέπτουν από άλλους, είτε εφευρίσκουν περιστατικά, εμείς, που είμαστε αν όχι οι μόνοι, αλλά από τους λίγους που δεν έχουν ανάγκη να υιοθετήσουν κάποια από τις παραπάνω πρακτικές, έχουμε μεταξύ μας κάποιους που ηδονίζονται να αμαυρώνουν την εικόνα μας.

Σε κάποια από τις επισκέψεις μου στο Δίον, μία πανεπιστημιακή ξεναγός έλεγε σε ομάδα τουριστών «όταν ήρθαν οι Έλληνες και έδιωξαν τους Κρήτες…»! Άλλο είναι δηλαδή οι Έλληνες, άλλο οι Κρήτες. Αυτά τα λέμε στους ξένους μέσα στην Ελλάδα! Οι μακεδονίζοντες όμως Σκοπιανοί, τιμούν την κλεμμένη από μας ιστορία τους. Προ καιρού, τα έβαλαν με τους αλλοδαπούς ξεναγούς και θα υποχρεωθούν οι τουρίστες να έχουν ξεναγούς Σκοπιανούς! Διότι, ξεναγοί από ξένες χώρες στρεβλώνουν τη "μακεδονική" ιστορία, είχε γράψει η σλαβική εφημερίδα "Νόβα Μακεντόνια".

«Ο Άγιος Κλήμης ήταν Βούλγαρος. Το ίδιο λένε και για το βασιλιά Σαμουήλ και το βασίλειό του. Ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν Έλληνας. Έτσι οι ξένοι ξεναγοί παρουσιάζουν στους τουρίστες, την ιστορία και τα αγάλματα που επισκέπτονται την πρωτεύουσα, Σκόπια. Οι παράνομοι αυτοί ξεναγοί είναι από τη Βουλγαρία, τη Σερβία, την Αλβανία και την Ελλάδα», γράφει η εφημερίδα και υποστηρίζει ότι έρχονται συχνά με ομάδες τουριστών.

«Αυτοί δημιουργούν μια ανεπανόρθωτη βλάβη στον πολιτισμό και την ταυτότητα της χώρας σε αυτήν την δύσκολη ιστορική καμπή», λένε οι ταξιδιωτικοί πράκτορες. Ζητούν την προστασία του επαγγέλματος των τοπικών ξεναγών οι οποίοι έχουν λάβει άδεια και προτείνονται από την τουριστική αστυνομία. Ο πρόεδρος του συλλόγου των Ξεναγών στα Σκόπια, είπε ότι πρέπει να ελέγχονται οι συνοδοί των τουριστών.

Σύμφωνα με τις τροποποιήσεις του νόμου περί αλλοδαπών ταξιδιωτικών πρακτορείων τα οποία πηγαίνουν τους τουρίστες στα Σκόπια, αν δεν υπάρχει σύμβαση για τη μεσολάβηση ενός σκοπιανού πρακτορείου ή δεν έχουν άδεια ή σύμβαση με τουριστικό οδηγό, υπάρχει η υποχρέωση το αργότερο σε 24 ώρες μετά την είσοδο να προσλαμβάνουν ξεναγό εντόπιο, σημειώνει η εφημερίδα. Την ίδια τακτική ακολουθεί και η Τουρκία και όλες οι βαλκανικές χώρες.

Εμείς, δεν έχουμε λόγο να τους μιμηθούμε, αλλά κάποιοι από τους Έλληνες ξεναγούς, λίγοι ευτυχώς, τι λόγο έχουν να πληγώνουν τον ελληνισμό; Και όχι μόνον οι ξεναγοί. Σε όλους τους κλάδους θα βρεις ελληνόφωνες Ευρωπαίους ή ό,τι άλλο. Ας κατηγορήσουν το κράτος, που δεν είναι άλλο τι παρά η οργανωμένη κοινωνία. Ο ελληνισμός όμως τι φταίει;




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ