Skip to main content

Εργαζόμενοι ΟΑΣΘ: Ψευδή τα περί σαμποτάζ που καταγγέλλει η Διοίκηση

Η αποκλειστική ευθύνη για την υπολειτουργία των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ανήκει στην διοίκηση του ΟΑΣΘ, λένε οι εργαζόμενοι.

Ανυπόστατες χαρακτηρίζουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ τις κατηγορίες της Διοίκησης του Οργανισμού περί σαμποτάζ στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης.

Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή του το Συνδικάτο Εργαζομένων του ΟΑΣΘ, οι ισχυρισμοί της διοίκησης εξυπηρετούν προεκλογικούς και μόνο στόχους και σκοπούς και «δευτερευόντως προφάσεις και δικαιολογίες της διοίκησης του Οργανισμού, που απέτυχε στο έργο, που της ανατέθηκε από τον Αύγουστο του 2017 με την εφαρμογή του νόμου 4482/ 2017».

«Αν σήμερα υφίσταται συγκοινωνία έστω και με την υπάρχουσα κατάσταση οφείλεται στο φιλότιμο και την προσπάθεια των εργαζομένων. Η αποκλειστική ευθύνη για την υπολειτουργία των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ανήκει στην διοίκηση του ΟΑΣΘ και στην αδιαφορία του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών» αναφέρουν οι εργαζόμενοι.

Οι ίδιοι υπογραμμίζουν ότι «στήριξαν την κυβερνητική πολιτική επιλογή για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ. Δυστυχώς όμως η Διοίκηση του ΟΑΣΘ, με την αδράνεια της, αλλά και την ανάλωσή της στην αδιάλειπτη προσπάθεια αναζήτησης ποινικών ή άλλων ευθυνών απ' την προ της κρατικοποίησης διοίκηση του ΟΑΣΘ και τις προηγούμενες Κυβερνήσεις, αμέλησε στο να σχεδιάσει, προγραμµατίσει και εφαρμόσει ένα αποτελεσματικό πρόγραµµα αύξησης και βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών, που οδήγησαν στην σημερινή απαράδεκτη παρεχόμενη εξυπηρέτηση (κυκλοφορία 250 έως 300 λεωφορείων) και το χειρότερο στην εµπέδωση στους πολίτες  της εικόνας ότι με την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ χειροτέρεψαν οι παρεχόµενες υπηρεσίες».

«Πού βρίσκονται τα καινούργια λεωφορεία, που ανακοίνωσαν κατ’ επανάληψη (διοίκηση του ΟΑΣΘ και Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών) ότι θα κυκλοφορούσαν τον Μάιο του 2019 στη Θεσσαλονίκη;

Ποιά τα αποτελέσματα για την επαρκή στελέχωση της υπηρεσίας συντήρησης και της εξασφάλισης ανταλλακτικών και αναλωσίμων για την επισκευή και διάθεση στην κυκλοφορία των 520 λεωφορείων που ορίζεται στον νόμο και απαιτούνται για την εξυπηρέτηση των πολιτών;.

Οι ευθύνες για την σημερινή κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο την σημερινή διοίκηση του ΟΑΣΘ και κατ’ ‘επέκταση τον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών που ανέχθηκε και επέτρεψε να φθάσει ο ΟΑΣΘ σε αυτή την κατάσταση ως προς παρεχόμενες υπηρεσίες.

Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, συνεχίζουμε να στηρίζουμε τον δημόσιο χαρακτήρα του φορέα παροχής των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη και καλούμε την επόμενη κυβέρνηση να προχωρήσει στην άμεση προώθηση των διαδικασιών ίδρυσης και έναρξης λειτουργίας της ΑΣΥΘ Α.Ε. ως το 4482/2017» καταλήγουν οι εργάζομενοι.