Skip to main content

Γιαννούλης: Μετρό στη Θεσσαλονίκη μετά το 2024 με ευθύνη της κυβέρνησης Μητσοτάκη

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε ότι θα υπάρξει «εκτροχιασμός του χρονοδιαγράμματος και εκτίναξη του συνολικού κόστους για το Μετρό Θεσσαλονίκης»

«Εκτροχιασμός του χρονοδιαγράμματος και εκτίναξη του συνολικού κόστους για το Μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με το αποκαλυπτικό έγγραφο της «Άκτωρ», που έφερε στο φως η «Εφημερίδα των Συντακτών». Οι Θεσσαλονικείς θα πληρώσουν τις τραγικές επιλογές της κυβέρνησης», σημείωσε ο βουλευτής Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Χρήστος Γιαννούλης μιλώντας «Στο Κόκκινο 91,4».

«Τον Φεβρουάριο του 2019 ο εκπρόσωπος της εταιρίας «Άκτωρ» είχε δηλώσει πως στο τέλος του 2020 θα παραδοθούν οι 12 από τους 13 σταθμούς του Μετρό. Λίγους μήνες μετά η κυβέρνηση Μητσοτάκη με την απόφαση για απόσπαση των αρχαίων της Βενιζέλου και την αλλαγή των σχεδίων, κατάφερε ένα έργο που είχε μπει στην τελική ευθεία, να το κάνει και πάλι ανέκδοτο», υπογράμμισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και πρόσθεσε ότι:

«Με βάση το έγγραφο και τα χρονοδιαγράμματα που παρουσιάζονται, το Μετρό δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί πριν από το 2025, ενώ μετά τις 31/12/23 σταματούν τα ευρωπαϊκά κονδύλια και αρχίζει να πληρώνει το Δημόσιο κάτι που σημαίνει ότι το κόστος του έργου για τον Έλληνα φορολογούμενο θα εκτιναχθεί στα ύψη».