Skip to main content

Green & Go: Η startup από τη Θεσσαλονίκη που κάνει το delivery... παιχνιδάκι

Μια ολοκληρωμένη τεχνολογική λύση για τις παραγγελίες, από όπου κι αν προέρχονται και όσες κι αν είναι, παρέχει η Green & Go σε εστίαση και εμπόριο

Έναν αξιόπιστο σύμμαχο στην καθημερινή διαχείριση των παραγγελιών προσφέρει εδώ και λίγο καιρό η Green & Go στις επιχειρήσεις εστίασης και εμπορίου της Θεσσαλονίκης, από εστιατόρια, μάρκετ και κρεοπωλεία μέχρι μανάβικα και φαρμακεία, βάζοντας τέλος στον... πονοκέφαλο του delivery. Με τη βοήθεια σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων και την υποστήριξη ενός συνεχώς αυξανόμενου στόλου διανομέων η Green & Go από τα τέλη του 2020, οπότε βρίσκεται στον… δρόμο, έχει ως στόχο τη γρήγορη και ασφαλή διανομή και μάλιστα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος για την επιχείρηση-πελάτη της, όπως λέει στη Voria ο ιθύνων νους πίσω από την εταιρεία, ο 31χρονος Θεοχάρης Πρόδρομος. Με σπουδές στα οικονομικά και ένα μεταπτυχιακό στην εφαρμοσμένη πληροφορική, κυρίως όμως με εμπειρία στον χώρο της εστίασης ήδη από τα φοιτητικά του χρόνια, που τον έκανε να δει τα προβλήματα του κλάδου εκ των έσω, ο Θεοχάρης Πρόδρομος εντόπισε νωρίς το κενό στην αγορά και αποφάσισε να κάνει κάτι γι’ αυτό.

Έτσι, ανέπτυξε μια τεχνολογική λύση ώστε το κατάστημα να έχει ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή του έναν διανομέα για την παράδοση των παραγγελιών του και να μην πρέπει να ανησυχεί για προβλήματα όπως ένα μηχανάκι που χάλασε, ένας διανομέας που αρρώστησε και δεν μπορεί να αντικατασταθεί ή άλλες καθημερινές δυνητικές δυσκολίες. Όταν προκύπτει μια νέα παραγγελία για την οποία η επιχείρηση χρειάζεται παράδοση, αρκεί να μπει στην εφαρμογή που είναι εγκατεστημένη στον υπολογιστή της ή στο κινητό του ιδιοκτήτη και το μήνυμα στέλνεται στον διανομέα της Green & Go που βρίσκεται πλησιέστερα στο κατάστημα.

Όλες τις παραγγελίες από όπου κι αν προέρχονται

Η Green & Go μάλιστα αναλαμβάνει το σύνολο των παραγγελιών ενός καταστήματος, είτε αυτές είναι τηλεφωνικές είτε διαδικτυακές ή έχουν προκύψει μέσω πλατφορμών, χρεώνοντας κάθε φορά ανάλογα με τον αριθμό των παραγγελιών και όχι ένα φιξ ποσό.



Με περισσότερα από 200 καταστήματα στο δίκτυό της και συνεχή αιτήματα για συνεργασίες, η Green & Go σχεδιάζει εντός του 2023 την επέκτασή της και σε άλλες περιοχές της Θεσσαλονίκης, ανατολικά και δυτικά, ενώ επόμενος στόχος είναι να επεκταθεί και στην Αθήνα, αλλά και σε άλλες πόλεις της περιφέρειας. Μάλιστα, εντός της διετίας φιλοδοξεί το 30% με 40%  των οχημάτων της να είναι ηλεκτρικά με τελικό στόχο την πλήρη αντικατάσταση του σημερινού της στόλου, ώστε να μηδενίσει μελλοντικά το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Άλλωστε, η «πράσινη» (green) προσέγγιση πρωταγωνιστεί και στο όνομά της. Πρόσφατα η εταιρεία προχώρησε και σε μια στρατηγική συνεργασία με την BSK Group of Companies για την περαιτέρω ανάπτυξή της.



Ένα από τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν την Green & Go, σύμφωνα με τον Θεοχάρη Πρόδρομο, είναι ο σεβασμός στους διανομείς, έναν κλάδο, όπως λέει, που έχει προσφέρει πολλά στην εστίαση. Στο πλαίσιο αυτό προσφέρει όλες τις νόμιμες αποδοχές, πλήρη ένσημα και ασφαλιστικές εισφορές, σταθερή και μόνιμη εργασία, εταιρικά οχήματα, επαγγελματικό εξοπλισμό αναβάτη, εταιρικό κινητό τηλέφωνο και αριθμό με απεριόριστο χρόνο ομιλίας και ΜΒ, πληρωμένα έξοδα καυσίμων μετακίνησης, συνεχή ζωντανή υποστήριξη από τηλεφωνικό κέντρο, ευέλικτο ωράριο και ένα ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με προοπτικές εξέλιξης. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως ο σημερινός area manager της εταιρείας Χαράλαμπος Τσιτουρίδης ήταν ο πρώτος διανομέας της Green & Go, ενώ πολλοί από τους διανομείς συμμετέχουν στη διοικητική ομάδα.



«Ομάδα, οικογένεια, ποιότητα» αυτό είναι το τρίπτυχο που χαρακτηρίζει τη Green & Go» λέει ο Θεοχάρης Πρόδρομος. Στην ομάδα της εταιρείας ανήκουν επίσης ο Νικόλαος Κουμπούρας, operations manager και η Πασχαλίνα Πασχαλίδου στη διεύθυνση οικονομικών.  

Τεχνογνωσία εκ των έσω

Ο Θεοχάρης Πρόδρομος έζησε την εστίαση ήδη από τα φοιτητικά του χρόνια οπότε εργάστηκε πρώτη φορά στο service. Τελειώνοντας το πανεπιστήμιο άνοιξε δύο δικά του καταστήματα εστίασης διαπιστώνοντας από πρώτο χέρι τις αγωνίες των επιχειρηματιών του κλάδου. Άρχισε δε να σκέφτεται πως θα έπρεπε να υπάρχει μια αξιόπιστη λύση, ώστε να μπορεί να διαχειριστεί τόσο τις πολλές όσο και τις λίγες παραγγελίες και να μην πρέπει να ανησυχεί μήπως κάτι συμβεί στον διανομέα του, με δεδομένο ότι ένα μεγάλο κομμάτι του τζίρου του προερχόταν από το delivery. Μια προσφορά για την πώληση των καταστημάτων του ανέκοψε τις επιχειρηματικές αυτές αναζητήσεις, οι οποίες όμως ζωντάνεψαν και πάλι, όταν άρχισε να εργάζεται για την ανάπτυξη μιας εφαρμογής παραγγελιοληψίας, μέσω της οποίας γύρισε όλη την Ελλάδα, μίλησε με πολλούς καταστηματάρχες και κατέγραψε τις ανάγκες τους. Το ακαδημαϊκό του υπόβαθρο σε συνδυασμό με το ότι είχε περάσει από όλα τα πόστα σε ένα κατάστημα εστίασης, από το σέρβις και την κουζίνα μέχρι το delivery και την ιδιοκτησία έφεραν τα κομμάτια του παζλ στη θέση τους. Άρχισε μάλιστα να ψάχνεται και στο εξωτερικό, ώστε να δει πετυχημένα παραδείγματα και προχώρησε στην εκπόνηση του επιχειρηματικού του πλάνου, αποφασισμένος να δημιουργήσει κάτι δικό του. Κάπως έτσι προέκυψε η Green & Go.