Skip to main content

Χαλκιδική: Αυξημένες οι τουριστικές ροές από τη Βρετανία για τη νέα σεζόν

Αύξηση κατά 18% σε σύγκριση με πέρσι παρουσιάζουν οι προκρατήσεις τουριστών από την Αγγλία, τονίζει ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής

Μεγάλο τουριστικό ενδιαφέρον φαίνεται να παρουσιάζει για μία ακόμα χρονιά η Χαλκιδική, ιδίως από το Αγγλικό κοινό, σύμφωνα με ανακοίνωση του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, που για μία ακόμα χρονιά έδωσε «το παρών» στη  Διεθνή Έκθεση WTM 2023 στις 6-8 Νοεμβρίου. 

«Για 3 μέρες, η καρδιά της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας χτυπούσε στο Λονδίνο και η Χαλκιδική μέσω του ΤΟΧ, που συμμετείχε ως συν εκθέτης στο Ελληνικό περίπτερο, ήταν εκεί συνεχίζοντας τις επαφές της και προβάλλοντας τον προορισμό στην αγγλική αγορά», σημειώνει ο Οργανισμός στη σχετική ανακοίνωση.
 
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής πραγματοποιήσαν δεκάδες συναντήσεις με εκπροσώπους των μεγαλύτερων βρετανικών Tour Operators αλλά και ανεξάρτητων ταξιδιωτικών πρακτορείων της Αγγλίας, οι οποίοι, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, επιβεβαίωσαν την πολύ καλή τουριστική σεζόν του 2023 για την Χαλκιδική με την Jet2 να σημειώνει αύξηση της τάξεως του +18% σε σχέση με το 2022 και +24% σε σχέση με το 2019 ενώ αντίστοιχα, η TUI είχε αύξηση +5%. «Η πολύ καλή επίδοση της Χαλκιδικής στην αγγλική αγορά φαίνεται να συνεχίζεται και για το 2024 καθώς οι προκρατήσεις βρίσκονται στο +18% σε σχέση με πέρσι», σημειώνεται στην ανακοίνωση.
 
Παράλληλα, η Χαλκιδική συμμετείχε στην εκδήλωση «Sustainability Marathon» το οποίο αφορά την βιωσιμότητα του ελληνικού τουρισμού και οργάνωσε το τοπικό γραφείο του ΕΟΤ μέσα στο ελληνικό περίπτερο, όπου παρουσίασε τις καλές πρακτικές που εφαρμόζει σε συνεργασία με τους δήμους, τους φορείς και επαγγελματίες του νομού προβάλλοντας τις 96 Γαλάζιες Σημαίες, τις 12 προστατευόμενες περιοχές NATURA, τα αγροτικά προϊόντα και τις βιωματικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης επισκεπτόμενος μία από τις αγροδιατροφικές μονάδες της Χαλκιδικής, το πρόγραμμα Taste Halkidiki, τις ολοένα και αυξανόμενες επιχειρήσεις φιλοξενίας που υιοθετούν πράσινες πρακτικές και λαμβάνουν αειφόρες πιστοποιήσεις αλλά και την πολιτιστική κληρονομιά, τα ήθη και τα έθιμα του τόπου, που διαφυλάσσονται και αναδεικνύονται μέσα από δράσεις.  
 
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η φετινή αποστολή της Χαλκιδικής ήταν πολυάριθμη με επικεφαλής την αντιπεριφεριάρχη Χαλκιδικής Κατερίνα Ζωγράφου, τον πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής Γρηγόρη Τάσιο, τον διευθυντή του ΤΟΧ Γιώργο Μπρουτζά, την υπεύθυνη Marketing του ΤΟΧ Τάνια Ακριτίδου, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και στελεχών τους και τουριστικών πρακτόρων του νομού.