Skip to main content

Hoops3: Οι βραβευμένες soft μπάρες της Θέρμης που συνδυάζουν γεύση και ωφέλεια

Η Hoops3 γεννήθηκε μέσα στην κρίση και κατάφερε με τις soft μπάρες δημητριακών της να διακριθεί στα Great Taste Awards, τα γνωστά «Όσκαρ της γεύσης»

Εμπνεύστηκε από τη φύση και τους καρπούς της, μελέτησε τις διεθνείς τάσεις και έβαλε στόχο να δημιουργήσει ένα προϊόν που θα άφηνε το αποτύπωμά του στις γευστικές εμπειρίες των καταναλωτών. Κάπως έτσι η Hoops3, μια οικογενειακή επιχείρηση από τη Θέρμη, έβγαλε πρώτη στην αγορά soft μπάρες δημητριακών, με χαρακτηριστική μαστιχωτή υφή και απαραίτητη τραγανότητα. Θέλοντας μάλιστα να τις εξελίξει περαιτέρω πρόσθεσε σε αυτές βελούδινες κρέμες, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερο και πρόσφατα βραβευμένο σνακ.

Η Hoops3 πάντρεψε αρμονικά τα δημητριακά, τα φρούτα και τους ξηρούς καρπούς, δημιουργώντας ένα τρίπτυχο φυτικών ινών, πρωτεϊνών και βιταμινών, θέλοντας να αποδείξει πως τα γευστικά χαρακτηριστικά μπορούν να συνυπάρξουν κάλλιστα με τα θρεπτικά. Το όνομά της παραπέμπει στο «μπλέξιμο» τριών αισθήσεων (γεύση, όσφρηση, αφή), τριών κρίκων (hoops), αρμονικά μπλεγμένων μεταξύ τους.

Μια οικογενειακή επιχείρηση… απάντηση στην κρίση

Η Hoops3 γεννήθηκε το 2012 μέσα στην κρίση και εντόπισε ένα κενό στην αγορά της μπάρας, η οποία μέχρι τότε ήταν περισσότερο σκληρή και θύμιζε παστέλι. Βλέποντας τις τάσεις από το εξωτερικό και δη τις Ηνωμένες Πολιτείες, αξιοποίησε μια σειρά υπερτροφών –από cranberry, gojiberry και acaiberry μέχρι αρώνια, κινόα και ιπποφαές- ξηρών καρπών και φρούτων (βερίκοκο, δαμάσκηνο, πορτοκάλι) και έκανε μια νέα πρόταση, η οποία έτυχε από την πρώτη στιγμή θετικής υποδοχής από την αγορά. Μάλιστα, ένα χρόνο μετά την ίδρυσή της προχώρησε και στο επόμενο βήμα, δημιουργώντας μπάρες γεμιστές με κρέμες και πραλίνες, από φυστικοβούτυρο και ταχίνι μέχρι λεμόνι. Οι μπάρες αυτές αποτελούν την ναυαρχίδα της παραγωγής της και πέρυσι κατάφεραν να διακριθούν στα Great Taste Awards, τα λεγόμενα «Όσκαρ της γεύσης» στο Λονδίνο, με δύο κωδικούς, το φυστικοβούτυρο και το ταχίνι.

Σήμερα η εταιρεία διαθέτει 19 κωδικούς, μεταξύ των οποίων και μπάρες χωρίς ζάχαρη, μπάρες vegan και μπάρες πρωτεΐνης. Τα προϊόντα της διατίθενται σε delicatessen, καταστήματα ξηρών καρπών και καφέ ανά την Ελλάδα, ενώ η εταιρεία ενδιαφέρεται και για εξαγωγές, με στόχο τις ευρωπαϊκές αγορές.

«Όταν ξεκινήσαμε, οι μπάρες δεν ήταν ένα διαδεδομένο προϊόν. Πλέον όμως έχει εδραιωθεί στη διατροφή του κόσμου. Είδαμε αυτή την προοπτική και επενδύσαμε σε μια διαφορετική γευστική πρόταση» λέει στη Voria.gr ο Δημήτρης Δευτεραίος, ο ένας από τους δύο γιους της οικογένειας, ο οποίος έχει σπουδάσει οικονομικά και ασχολείται με την παραγωγή και το μάρκετινγκ της επιχείρησης.

Για την ώρα οι μπάρες της Hoops3 κυκλοφορούν σε χύμα μορφή, στα επόμενα σχέδια όμως της εταιρείας είναι να βγάλει στην αγορά και συσκευασμένες. Κάθε χρόνο η Hoops3 προσθέτει δύο κωδικούς στην γκάμα της, ενώ εξελίσσει συνεχώς τους υφιστάμενους.

«Οι μπάρες μας βασίζονται σε θρεπτικές πρώτες ύλες που είναι επίσης και χορταστικές. Γεύση και θρεπτικότητα πάνε μαζί στα προϊόντα μας» εξηγεί ο Δημήτρης Δευτεραίος, σημειώνοντας πως το όνειρο της επιχείρησης είναι να βγει με τις μπάρες της στο εξωτερικό και να δει τις ξένες αγορές να υποδέχονται και να αποδέχονται τις γευστικές της επιλογές.