Skip to main content

Οι δημόσιοι διαγωνισμοί σε αριθμούς το β' τρίμηνο του 2019 για την ΠΚΜ

Το δεύτερο τρίμηνο του 2019 δημοσιεύθηκαν περισσότερες από 6.500 συμβάσεις μεταξύ των αναδόχων δημοσίων διαγωνισμών και των δημόσιων φορέων.

Ολοένα και περισσότερο οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται πως όσο περισσότερα δεδομένα έχουν στην κατοχή τους για τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται, τόσο περισσότερο μπορούν να ενισχύσουν την στρατηγική τους και να πάρουν ασφαλείς εταιρικές αποφάσεις για τους δημόσιους διαγωνισμούς που λαμβάνουν μέρος. Ακολουθούν ορισμένα στατιστικά στοιχεία για τις συμβάσεις που δημοσιεύθηκαν από τις επίσημες πηγές του δημοσίου στην περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2019 δημοσιεύθηκαν περισσότερες από 6.500 συμβάσεις που υπογράφηκαν μεταξύ των αναδόχων δημοσίων διαγωνισμών και των δημόσιων φορέων. Το 63% αφορούσε συμβάσεις προμήθειας, το 29% συμβάσεις υπηρεσιών και το 8% συμβάσεις δημοσίων έργων. Οι δημόσιοι φορείς που δημοσίευσαν τους περισσότερους δημόσιους διαγωνισμούς ήταν το Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης ‘Γ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ’ με περισσότερους από 850 δημόσιους διαγωνισμούς, το Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης ‘Ιπποκράτειο’ με περισσότερους από 640 και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με περισσότερους από 280.

Περισσότεροι από 265 δημόσιοι φορείς δημοσίευσαν δημόσιους διαγωνισμούς με το συνολικό ποσό να ξεπερνά τα 250.000.000 €. Οι δημόσιοι φορείς με τα μεγαλύτερα ποσά ήταν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Κασσάνδρας και ο Δήμος Νέας Προποντίδας. Περισσότερες από 260 εταιρίες μοιράστηκαν περισσότερα από 95.000.000 € από τους προαναφερθέντες δημόσιους φορείς.

Στα νοσοκομεία της Κεντρικής Μακεδονίας δημοσιεύθηκαν περισσότεροι από 2.300 δημόσιοι διαγωνισμοί με ποσοστό 34% του συνόλου των διαγωνισμών, στους Δήμους δημοσιεύθηκαν περισσότεροι από 1.700 με ποσοστό 26% και το 40% αφορούσε τους υπόλοιπους δημόσιους φορείς. Το 48% των δημοσίων διαγωνισμών αφορούσε ποσά έως 5.000 ευρώ, το 19% από 5.000 έως 10.000 ευρώ, το 13% από 10.000 έως 20.000 ευρώ και το υπόλοιπο 20% μεγαλύτερα ποσά.

Έχοντας συγκεντρωμένες σε ένα μέρος όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες που δημοσιεύονται από τις αναθέτουσες αρχές, οι επιχειρήσεις μπορούν να οργανώσουν καλύτερα την στρατηγική τους κατά την υποβολή των προσφορών τους αναλύοντας την τρέχουσα κατάσταση της αγοράς.

Πηγή: promitheies.gr